Mulla on valmistenro 1425477 eli se tukee muovipeilien ja kromikuppien osalta noita kirjoittamiasi asioita. Ne muovikeskiökupit, jotka mun autossa olivat ostohetkellä, olivat varmasti myöhempää perua, auton takakontissa oli kankaisiin käärittynä ja vaseliinilla voideltuna kromikupit ja mutterien koristeet, jotka olivat uskoakseni alkuperäiset. Myös tuosta viimeisestä asiasta, eli kromikupeista standard-mallissa vuoden -79 jälkeen mulla on samanlainen mielikuva kun sulla. Ainakin oman -81 okranvärisen sedanin (nyk. avo) osalta. Siinä oli musta maski, mustat etulamppujen kehykset, kromipuskurit ja kromikupit vanteissa ostohetkellä.
Deluxen takaoven alareunan listoitus on myös jossakin vaiheessa ennen vuotta -79 muuttunut yksinkertaisemmaksi. Seiskaysissä on yhtenäinen lista takaoven alareunassa, mutta vanhemmissa on takaoven takaosassa erillinen koristeosa vielä listan lisäksi.
Itse asiassa toistaiseksi ainoa syy, joka on estänyt tai hidastanut peilienvaihtoprojektia, on juuri tuo mainitsemasi reikäkysymys. Saksasta saa kyllä uusia kromipeilejä, ja nehän ovat kyllä todella hienot. Toki alkuperäinen on alkuperäinen, mutta houkutus on kova noiden kiiltävien osien perään...