Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 23 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Avowarre
ViestiLähetetty: 24 Kesä 2026, 06:55 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 932
Paikkakunta: Sipoo
Tulehan tällä ddr ajoneuvotapahtumaan niin päästään ihmettelemään

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 ”coupe” -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59
EMW 327-2 -55


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Avowarre
ViestiLähetetty: 25 Kesä 2026, 16:05 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 24 Kesä 2026, 04:01
Viestit: 2
pyhimys kirjoitti:
Tulehan tällä ddr ajoneuvotapahtumaan niin päästään ihmettelemään


Olisi mukava tulla. Emännällä laskettu aika painaa päälle...jos se kerkiis uuden warremiehen alun pyöräyttää ennen tapahtumaa, niin voisi olla mahdollista tullakkin. Muitakin kyseisen auton rakentajia tapahtuma kiinostaa jos onnistuvat vapaata saamaan.


Liitteet:
1000027347_pienempi.jpg
1000027347_pienempi.jpg [ 150.3 KiB | Katsottu 21 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Avowarre
ViestiLähetetty: 25 Kesä 2026, 21:42 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Avatar

Liittynyt: 09 Tammi 2016, 19:52
Viestit: 122
Paikkakunta: pirkanmaa
Upea laite mutta turvavyön yläkiinnitys askarruttaa. SÄÄNTÖ NUMERO 1 TURVALLISUUTEEN LIITTYVIÄ ASIOITA EI KYTKETÄ YHTEEN! Jos satut kippaamaan ajaessa ja kaari taipuu niin vyö leikkaa tehokkaasti muutaman kylkiluun. On tietysti haastavaa löytää toinen paikka mutta vaikkapa vaan erillinen putki lattiasta.

_________________
Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää......


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 3/3   [ 23 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com