Kiitos Stigu kuvista!
No niin, nyt kun lukee ajatuksella tuon huoltotiedotteen tekstin 70-luvun sanastoa käyttäen:
"Levyjarruilla varustetuissa autoissa ovat alatukivarret rakenteeltaan pyöräsylinterien kohdalta erilaiset kuin tähänastisessa rakenteessa.."
Toveri Sladimir kirjoitti:
Etu-rumpujarruilla olevissa oli isommat takasylinterit, mutta tuliko edes kilpiin muutosta ennen kuin jarrukengät muuttuivat kapeammiksi?
Sitten seuraavaksi katsoo niitä varaosien tilausnumeroita ja osan kuvausta, niin onhan siinä ihan selvästi kirjoitettuna, että vollständig!
-> Siis kyseessä on täydellinen asennusvalmis tukivarsi JARRUINEEN!

Toisin sanoen on kiellettyä käyttää väärän kokoisia takajarrusylinterejä, etenkin siten, että toinen on isompi kuin toinen, mutta myöskin isoja levyjarrullisessa autossa ja pieniä eturumpujarrullisessa. Tukivarsi ei itsessään oikeasti ole sellaisenaan omana osana kyseessä tässä kiellossa.. (Mitä osia on ollut tuolloin toimitettavissa korjaamoille ja varaosamyyntiin?)