Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 15/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 28  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 16 Elo 2016, 16:49 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
On neulalaakeri paikallaan ja ajoituksetkin katsottu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 16 Elo 2016, 21:03 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1469
Palataan vielä tuohon asetelmaan. Sanoit, että se on epäkeskeinen? Kytkinasetemahan pysyy siinä paikassaan, mihin se kiristetään. Epäkeskeisyyttä ei saa olla. Tarkista, että painelevy on varmasti myös keskellä. Painelevyhän tukeutuu hahloihinsa ja on kolmella vetoraudalla kiinni asetelman kiinnityslevyssä. Nämä teoriaepäilyjä, ei ole vastaan tullut epätasapainoisia. Kytkinlevy vaihtaa asentoaan ja on niin keskellä, että tuskin aiheuttaa mitään tasapaino-ongelmaa. Sitten männät ulos ja vaakaan. Mäntien halkeamien tarkastelu. Kampiakselin tasapaino jääkin sitten arvailujen varaan. Kiertokanget on valittu kampiakselin limppujen mukaan, joten niissä on todennäköisesti eriparinumerointi.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Elo 2016, 04:06 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Käytin koneen tuossa taasen irti ja laitoin tuon kytkimen keskelle, eipä vaikuttanut sekään. Starttikin hajosi, saa napsutella parikymmentä kertaa ennenkuin lähtee pyörittämään.

Ajellaan näin ja katsotaan kuinka käy, voi se kaasaristakin ehkä johtua, aika tarkalla on ilmeisesti seokset kun ryyppyyn ei kärsi hipaistakkaan, ei tarvitse kylmänäkään. Tulpat kylläkin ovat nätin ruskeat ja kuivat paitsi ykkösessä jossa kostea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Elo 2016, 08:02 
Työn sankari
Työn sankari
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 19:36
Viestit: 52
Paikkakunta: Tampere
1.pytty luonnostaan käy muita kylmenpänä varmaan vesipumpun takia. Joskus aikoinaan kun hiposteltu parasta käyntiä niin käytetty alhaisempaa lämpöarvoa kuin kahdessa muussa. Pb7hs muihin ja pb6hs vesipumpum päähän. Ei sen silti kostea pitäisi olla paitsi ehkä nurkka-ajossa.

_________________
Warreton!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Elo 2016, 21:09 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Jep, olen kuullutkin että tuo ykkönen on erilämpöinen. Tänään pääsin paremmin koekäyttelemään ja remontilla on ollut vaikutusta, moottori on huomattavasti kierrosherkempi ja parempi käynnistymään mutta mutta...tuo värinä on vain pahentunut. Huomenna koitan irroitella pakoputken ja löysäillä koneen kiinnityksiä saa nähdä vaikuttaako mihinkään päin, jos ei niin työnnän auton pellolle häpeämään, tai myyn korkeimman tarjouksen tehneelle. Alkaa jo muut hommat painamaan niskaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Elo 2016, 23:24 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 804
Paikkakunta: Pietarsaari
jarkki86 kirjoitti:
... jos ei niin työnnän auton pellolle häpeämään, tai myyn korkeimman tarjouksen tehneelle. Alkaa jo muut hommat painamaan niskaan.


Ymmärrän asian täysin. Olet tehnyt valtavan työmäärän, ja nyt tuntuu kuin seinää on tullut vastaan. Minun kunnostusprojekti on kestänyt jo yli 20 vuotta, mutten vielä päässyt yhtä pitkään kuin sinä.

Laittakaa se auton vaikkapa seisontaan talveksi. Kesällä voit aloittaa uudestaan. Ostakaa uudet männät ja käyttäkää varamoottorin kampiakselia, jos se on kunnossa ja kokeilla sillä. Taikka etsiä toista toimivaa moottoria.

Älä nyt heti pistä sen myyntiin, vaikka mieleni tekisi ostaa näin hyvän kunnostetun auton halvalla.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 18 Elo 2016, 10:30 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1879
Paikkakunta: Global
Juu, anna projektille happea muutama viikko / kuukausi niin alkaa taas maistumaan. Samalla voi tulla mieleen jotain uutta jota kokeilla. Näin ainakin minulla kun on monta erilaista merkkiä mitä harrastaa.

Autohan on nyt todella helmi ja vaikka joutuisit vaihtamaan toisen moottorin, niin duunimäärä ei (enään) ihan mahdoton. Pahin on jo takana!

:DDR2:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 18 Elo 2016, 16:55 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Näinpä se on tehtävä, ihan jo lompakonkin puolesta. No, ompahan se suunnilleen valmis joten tuon koneen kyllä kerkeää vaihella myöhemminkin(jos ei hajoa viikonloppuna)

Vielä pitäisi koriin tiivisteet uusia niin sitten kai sitä uskaltaisi museotarkastajalle näyttää, luulisin että läpäisee, olen nähnyt niin hirveitä esityksiä mr-kilvissä. Mainitkaa jos huomaatte isompia puutteita.

Tämän päivän hommana tein vahauksen ja pistin orkkiskilvet paikalleen.


Liitteet:
IMG_20160818_141718.jpg
IMG_20160818_141718.jpg [ 179.2 KiB | Katsottu 10166 kertaa ]
IMG_20160818_141741.jpg
IMG_20160818_141741.jpg [ 122.87 KiB | Katsottu 10166 kertaa ]
IMG_20160818_141727.jpg
IMG_20160818_141727.jpg [ 168.45 KiB | Katsottu 10166 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 07 Syys 2016, 04:31 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Tempaisin kampiakselin joutessani irti mutta ei sieltä mitään vikaa löytynyt, kakkosen männässä on tuo hyvin hento jälki jota kuva korostaa mutta todellisuudessa ei tunnu edes sormella, pytyissä näkyy hoonijäljet ja ainoa selkeä ero pyttyjen välillä on se että ykkösen palotila ei ole karstainen, mäntä on. Ei tosin ole niin puhdas kuin mitä olisi jos nestettä vuotaisi.

Mikä mahtaa olla helpoin tapa saada päätymmäinen kampilaakeri irti jos koittaisi tuolla varaosa auton kampiakselilla?


Liitteet:
IMG_20160830_171905.jpg
IMG_20160830_171905.jpg [ 122.17 KiB | Katsottu 10058 kertaa ]
IMG_20160830_171918.jpg
IMG_20160830_171918.jpg [ 205.28 KiB | Katsottu 10058 kertaa ]
IMG_20160830_172016.jpg
IMG_20160830_172016.jpg [ 113.51 KiB | Katsottu 10058 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 07 Syys 2016, 09:05 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1469
etummainen laakeri on se ainut, mikä irtoaa akselia purkamatta. Riko kuulienpidin, että saat ulkokoolin irti. Siitä sitten vetolevyllä kiinni ja vetoja. Karkeampi vaihtoehto halkaista sisäkooli rälläkällä akselia vaurioittamatta. Laakerin ja akselin väliin tulee fiiberilevy, jotta ulkokooli ei hankaa akselinlimppuun. Mielenkiinnosta mittaisin mäntien painot vaimon keittiövaaalla.

Tuo yhden pytyn puhtaus viittaa nestevuotoon, mutta miksi mäntä on silti karstainen?

Mikäs sen kolinan aiheuttaja kytkinkopan suunnalta oli?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Viimeksi muokannut Toveri Sladimir päivämäärä 07 Syys 2016, 09:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 15/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 28  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com