Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 11/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 06 Elo 2016, 01:19 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Kiitos! Täytyy tarkistaa tuo pusla heti kun auton saa takaisin talliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 06 Elo 2016, 14:35 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 22:58
Viestit: 267
Onnittelut! Hieno ja tuloksekas projekti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 08 Elo 2016, 20:28 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Lähdinpä etsimään tuota moottorin värinän syytä ihan perusasioista kun se jokatapauksessa tuntuu samalta kuin kävisi vajaalla vaikka ääni onkin oikea. Jotainhan sieltä löytyi koska ykköspytyn tulppa oli märkä, kärkiväli ja kohtauskulma oli pielessä ja säädin kärkivälit ohjekirjan mukaan yläkuolokohdassa oikeaksi (0,4mm)->piitkä starttaus ja hyvin vaivaisesti pömpöttäen lähti käymään, eli remontti ei ainakaan onnistunut. Nyt ainakin käy vajaalla.

Kaivataan neuvoja, vinkkejä, apuja, miksei vaikka rukouksiakin. Itseltäni ei tuota lamppua sytkän tarkkaan säätöön löydy enkä ole warren sytkää aiemmin säätänyt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 08 Elo 2016, 20:52 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 337
Oliko varmasti oikea pytty yläkuolokohdassa kun säädit? Ykkös sylinterihän on moottorin takaosassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 09 Elo 2016, 00:08 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 804
Paikkakunta: Pietarsaari
Ykkössylinteri on lähin vaihdelaatikkoa. Jos se on etumaskin lähin olevaa sylinteria (3-sylinteri), jossa tulppa kastuu, se voisi johtua bensapumpukalvon vuotamisesta.

Miten moottorin lämpötilan kanssa on? Jos lämpömittari on rauhatonta, niin voisi olla vuotavaa sylintikannen tiivistettä, joka aiheuttaa tulpan kastuminen. Yleensä vuotaminen loppu kun moottori lämpenee. Se selostaisi myös savupilven katsatuskonttorin alkumenon aikana. Vuotavalla sylinterikannentiivisteellä huomataan kuplia paisuntasäiliössä.

Tietysti voisi olla, että vain kärjet säädettiin väärin.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 09 Elo 2016, 03:53 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Oli oikea pytty ykk:ssa, ei kupli paisarissa. Sepä tästä mkelenkiintoista tekeekin. Pitää koittaa vielä tutkia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 09 Elo 2016, 08:21 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1469
Siis kärkien kärkiväli on 0.4mm maksimissaan, ei välttämättä vielä YKK:ssa. Virtakynällä nämä saa kohdalleen. Virtakynä rungon ja konkan pään välille. Kun lamppu syttyy, niin sytytyshetki on siinä. Ensin 1.pytty pohjalevyllä kohdalleen, sitten muut kärjissä olevalla ajoitussäädöllä kohdalleen.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 09 Elo 2016, 08:40 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Jep, ohjekirjassa neuvottiin säätämään kärkiväli yläkuolokohdassa 0,4 milliin. Täytyypä tänään käydä ostamassa virtakynä ja säädellä sillä, paljonko kannattaa ennakkoa laittaa, 2,5mm?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 09 Elo 2016, 10:04 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1469
3,5-3,6mm. Jos kilistää, niin 1.sylinterin voi laittaa 2,5mm ennakolle, se käy muita laihemmalla. 98E tankkiin.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 09 Elo 2016, 16:36 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Avatar

Liittynyt: 09 Tammi 2016, 19:52
Viestit: 117
Paikkakunta: pirkanmaa
jarkki86 kirjoitti:
Lähdinpä etsimään tuota moottorin värinän syytä ihan perusasioista kun se jokatapauksessa tuntuu samalta kuin kävisi vajaalla vaikka ääni onkin oikea. Jotainhan sieltä löytyi koska ykköspytyn tulppa oli märkä, kärkiväli ja kohtauskulma oli pielessä ja säädin kärkivälit ohjekirjan mukaan yläkuolokohdassa oikeaksi (0,4mm)->piitkä starttaus ja hyvin vaivaisesti pömpöttäen lähti käymään, eli remontti ei ainakaan onnistunut. Nyt ainakin käy vajaalla.

Kaivataan neuvoja, vinkkejä, apuja, miksei vaikka rukouksiakin. Itseltäni ei tuota lamppua sytkän tarkkaan säätöön löydy enkä ole warren sytkää aiemmin säätänyt.

Luepa tuo tarina josko siittä olis apuja: http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=10754&start=30

_________________
Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää......


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 11/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com