Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 7 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 19 Elo 2020, 18:37 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 27 Tammi 2017, 20:46
Viestit: 51
Moi taas

Kyselen ongelmasta joka esiintyy sumuisina aamuina.
Viimevuonna muutama yskintä.Nyt vakavampi tilanne.

Moottori hieman pätki ja lopulta sammui 3-kertaa 12km työmatkallani.
Onneksi maanittelun jälkeen taas käynnistyi ainakin hetkeksi..Töihin pääsin.

Kotiin tultiin reippaasti auringonpaisteessa lämpöä oli 25.

Kuulostanee kosteus ongelmalta?
Onko kokemuksia?

T:T


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 19 Elo 2020, 21:49 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 06 Joulu 2019, 21:40
Viestit: 5
Olisikohan kysymyksessä lentokoeista tuttuun onglmaan eli kaasuttimen jäätyminen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 20 Elo 2020, 08:52 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 17 Joulu 2010, 19:04
Viestit: 274
Saattapa olla, kuten Mini epäili, kaasuttimen huurtuminen kyseessä. Kun on viileää ja kosteaa. Kääntää vaan snorkkelin jäähdyttäjän taa (Jos on takajäähdytin :) ).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 20 Elo 2020, 11:15 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 868
Paikkakunta: Sipoo
Kovat on lämpötilavaihtelut, jos aamulla pitäisi olla pakkasen puolella ja päivällä +25 astetta :shock:

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 20 Elo 2020, 12:38 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 17 Joulu 2010, 19:04
Viestit: 274
Semmoinen se on Suomen kesä: yöllä pakkasta ja päivällä helle...joskus :happy 2: . Mutta juu, tuo jäätyminen tai huurtuminen saattaapi olla viileänä ja kosteana aamuna helposti esiintyvä, ei ole itsellä 362:n kanssa tullut vastaan, 40:n kanssa kyllä. Virtaako siellä ilma lujemmin vai mistä johtuu...jostain kyllä. Tähän asti snorkkelin kääntö on riittänyt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 20 Elo 2020, 14:21 
Tuotantotyöntekijä
Tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 13 Huhti 2020, 19:51
Viestit: 83
Kyllähän se polttoaineen höyrystyminen laskee lämpötilaa
kurkun jälkeen. Pahimmillaan lämpötilan lasku on yli 20 astetta.
Ilman kosteus on se joka sitä jäätä aiheuttaa. Imuilman lämpö
ja kaasuttimen lämpeneminen sitten sen sulattaa. Warren kaasutin
saattaa kerätä niin paljon jäätä että kaasuläppä ei sulkeudu kokonaan. tm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 353W aamukasteessa
ViestiLähetetty: 23 Elo 2020, 14:21 
Työn sankari
Työn sankari

Liittynyt: 27 Tammi 2017, 20:46
Viestit: 51
Kiitos vinkistä

Eipä tullut mieleeni jäätäminen.Lämpöä oli kuitenkin 8 astetta.
Jää tietysti suli,kun minuutin noin olin parkissa.Konehan oli jo
täydessä lämmössä.

T:T


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 7 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com