Toveri Sladimir kirjoitti:
Monesti miettinyt, kuinkahan koneen ääni hiljenisi kunnon eristeillä. Konepeittoon eriste, lämppärin eteen koko konehuoneen leveydeltä eristetty väliseinä
Juuri nämä toimenpiteet tuli aikoinaan tehtyä -76 353W:lle isän autoon - ja avot kyllä hiljeni.
Lisäksi omassa 311:ssa oli myös silloin -80 luvun alussa, kun tuo oli päivittäisenä kulkineena, vastaava väliseinä ja kyllähän vaikutus oli uskomaton. Alustaäänethän ovat muutenkin kalliimpiakin kulkineita hillitympiä!
Väliseinä oli sellaisesta pinnoitetusta karhulevystä ja molemminpuolin sitten päällystettynä raskaalla (kumipohjaisella kokolattia) matolla. Ja ulottuen alas lähes vaihdelaatikkoon kiinni. Edullisesti todella merkittävä vaikutus. Oli paikoillaan useampia vuosia ja katsastuksessakin insinöörit vain ihastelivat vaimeaa käyntiä, tosin ei kai se matto ihan "täysin" palamatonta ollut. Saisi toki olla jotakin fiksumpaa tarkoitukseen tehtyä materiaalia, kun niitäkin on nykyään saatavilla. Mutta tuo ei silloin mitään maksanut, kun vanha uusittu lattia sai uusiokäyttöä.