Noista kupeen kuvista, en ole viitsinyt mokomaa käyttistä paljon kuvailla . Esim viimevuonna en viitsinyt pestä sitä kertaakaan
Ne on eri kundeja ne kiilottajat. Mutta ridin&drivin lehdessä on numeroissa 1/-08 1/-13 juttua ja kuvia tästä laitteesta.Ja viritysohjeet kirjoitin numeroon 8/09. Auton nykytilaan on tulossa teknisiä parannuksia,311 duplex jarrut kisa kitkapinnolla, kireämpi kone
Tossa kesän aikana muutin sisustan täysin erilaiseksi.Poistin kaikki verhoilut,topatut penkit,radion,myös kattoverhoilun,takaistuimen,ralliruudutetun kojelaudan,ym. Etuistuimet valmistin kokonaan itse-alumiinista ja vanerista, lisäksi ne on roimasti kevennys reijitetty. Ovat tehty 30-luvun lopun kisa auton henkeen.Niissä ei ole mitään pehmusteita.Lopuksi koko sisustan pinnat vetäisin mattamustalla,Nyt ei tartte hävetä hottentotti sisustaa
Lisäksi asensin oma tekoisen kärjettömän suoraveto virranjakan-Kyllä,siinä on boschin pyörijä ja itsevalmistettu kansi, ja yksi syttypuola. Muutosten myötä lähti satakunta kiloa veks. Sit vielä teetin konepellin takareunoihin tulevat alumiiniset RENNSPORT tekstit, eiköhän tämä mopo pysty ne kohta lunastamaan
Seuraavaksi olis tarkoitus muuttaa imupuoli läppäohjatuksi,lisäksi ehkä joka pytylle oma tehari.Jäähdytin tosin pitäisi siirtää taakse. Pomoni kyllä ehdotti että viskataan pellin alle polariksen 180 hv kolmipyttyinen kone-leimojen välillä. Antaa nyt toistaiseksi olla,sehän on ameriikasta