Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

Käyttökatko foorumilla ohi
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=11774
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 06 Touko 2026, 02:42 ]
Viestin otsikko:  Käyttökatko foorumilla ohi

Palveluntarjoajamme tekemän päivityksen vuoksi foorumilla oli noin vuorokauden kestänyt käyttökatkos. Tilanne on nyt saatu korjattua ja foorumi toimii jälleen normaalisti.
Mikäli huomaat sivustolla vielä jotain poikkeavaa tai herjoja, ilmoita niistä tähän ketjuun.
:kitosss:

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/