| Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
| Käyttökatko foorumilla ohi http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=11774 |
Sivu 1/1 |
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 06 Touko 2026, 02:42 ] |
| Viestin otsikko: | Käyttökatko foorumilla ohi |
Palveluntarjoajamme tekemän päivityksen vuoksi foorumilla oli noin vuorokauden kestänyt käyttökatkos. Tilanne on nyt saatu korjattua ja foorumi toimii jälleen normaalisti. Mikäli huomaat sivustolla vielä jotain poikkeavaa tai herjoja, ilmoita niistä tähän ketjuun.
|
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|