| Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
| -79 Wartburg 353W Tourist http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=8502 |
Sivu 6/6 |
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 17 Touko 2025, 00:27 ] |
| Viestin otsikko: | Re: -79 Wartburg 353W Tourist |
warremies kirjoitti: Tihkuuko siitä öljyä pelkästään kehältä vai myös takapuoleltakin? Se vuotaa kehältä, etenkin takapuolelta. |
|
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 05 Heinä 2025, 15:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: -79 Wartburg 353W Tourist |
![]() Eilen oltiin Malmilla uusien ja vanhojen kavereiden ympäröimänä! Laitteet näyttää toimivan hienosti ja Muurame kutsuu. |
|
| Sivu 6/6 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|