Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

-79 Wartburg 353W Tourist
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=8502
Sivu 6/6

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 17 Touko 2025, 00:27 ]
Viestin otsikko:  Re: -79 Wartburg 353W Tourist

warremies kirjoitti:
Tihkuuko siitä öljyä pelkästään kehältä vai myös takapuoleltakin?


Se vuotaa kehältä, etenkin takapuolelta.

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 05 Heinä 2025, 15:28 ]
Viestin otsikko:  Re: -79 Wartburg 353W Tourist

Kuva

Eilen oltiin Malmilla uusien ja vanhojen kavereiden ympäröimänä! Laitteet näyttää toimivan hienosti ja Muurame kutsuu. :tykkään:

Sivu 6/6 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/