Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/12   [ 114 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 22:41 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 22:58
Viestit: 267
Oliko Rautalammin Pestuumarkkinoilla paljon museoikäisiä autoja? Entä muita koneita? Olen ollut siellä muutaman kerran, mutta tänä vuonna jäi väliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 09:53 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Olihan siellä ainakin museowarre 1965 mallia, hieno kuin mikä...kuin pakasta vedetty Volga, olikohan -60 mallia? Ehkä toinen paikalla ollut foorumilainen päivittää tuolla ollutta autokantaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 19:21 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
37 autoa osallistui ajoon, ehkä samanverran muuten vain paikalla. Aikaslailla sekalainen tarjonta eri merkeistä. Ihmetyttää kaluston nuorentuminen näissä tapahtumissa. Mihin nuo vanhimmat autot häviää näistä tapahtumista?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 22:00 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 22:58
Viestit: 267
Täytyy itsekin ensi vuonna yrittää paikalle. Ajoihin en Rautalammilla ole koskaan osallistunut, muuten vain paikan päällä käynyt, museoautolla toki kuitenkin. Kävin tänään täällä etelässä Rauta ja Petrooli -tapahtumassa Hyvinkäällä. Osuvat Rautalammin kanssa harmillisesti samaan viikonvaihteeseen, ja verottavat kalustoa varmaan sieltä Rautalammilta. Hyvinkään tapahtuma oli ihan ok sinänsä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 20:19 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Jatketaan vähän...Ilmeisesti toveri sladimirilla eräs vanhimpia vaunuja tuolla pestuuajoissa? Pestuuajojen lenkki ehkä 50 km, ei tullut mittarista katsottua, päällystettyä tietä maaseudun rauhassa, matkalla 5 tehtävärastia. Yksin lähdin liikenteeseen, haastattelupisterastilta nappasin kyytiin serkkupojan, läskiksihän se meidän kilipaelu sitten meni, täpärällä että ei miinuspisteitä tullut. Reitin jälkeen oli jo kiire mökille syystöihin, perunaa, omenaa, kasvimaan kääntöä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 30 Syys 2012, 17:17 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Warren laitoin liikennekäytöstä poistoon. Kuskin penkin vaihdoin, kyllä nyt kelpaa, oliskohan istuinsuojat laitettava tuohon...Kiitos Rikulle penkistä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 07:24 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Valojen merkkivalolamppu pimeä mittaristossa. Mitenhän helpoimmin saa koko mittariston siihen asentoon että näkee tuonne "taakse".?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 16:25 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Ratkaisin itse tuon, otin sen yhdistelmämittarin pois, jostakin pitää katsella noita lamppuja, ohan tässä aikaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 07 Loka 2012, 19:35 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Nyt kun tuli puheeksi mittariston valot;

Noiden DDR:läisten messinkisten lampunpitimien mureneminen ajan myötä on pienoinen ongelma ja tästä saattaa tulla mittariston taakse pieni oikosulku, mutta yleensä vika jää pimenneeksi polttimoksi..

Lampunpitimen voi korjata jo ennen kuin se on kokonaan halki, tai vasta sitten sen hajottua ja pohjan lennettyä irti (ennakoiva/korjaava kunnossapito..).

Korjaukseen olen käyttänyt ohutta kuparilankaa, joka kierretään lampunpitimen ympäri ja langan päät tiukalle kierteelle toistensa ympäri, tämän jälkeen juotetaan lanka lampunpitimeen kiinni ja lyhennetään ylimääräinen lanka pois. Kun lanka kierretään aivan sen mankeloidun osuuden viereen, pitää panta pahvikiekon lampunpitimen sisällä yhtä tiukasti kiinni kuin se on tarkoitettukin.

Toistaiseksi on vielä saatavana vanhaa varastoa käyttämättömiäkin lampunpitimiä, mutta korjaus on ihan perusteltua, jos lamppu pitää saada palamaan ja uutta osaa ei ole omassa hyllyssä.

_________________
Ajokalustoa: 353W Tourist '86, 353W ralliauto '82, 311 '62, Volvo Viking '60
Tallennettuna: 353W 15kpl, Trabant '60, VW 1200 '65, VW Trp umpikylki '65, Sunbeam IMP '70, Skoda 120 '85, SAAB 96 '78, Lada 2105 '84, JA PALJON MUUTA TAVARAA...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 27 Loka 2012, 14:25 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Meinasin konepellin ilmaritilöiden päälle laittaa suojat, siis sellaset ettei ajaessa tarvii pitää puhallinta päällä. Pitä'nee katella sopivan kokoinen muovirasia, siitähän se tulee. Onko parempaa ehdotusta? Joskus muovilautasesta tein nuo "ilmanohjaimet".


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/12   [ 114 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com