Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 4/12   [ 114 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2013, 12:23 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
heikki kirjoitti:
Daytona renkaat alla, lähes uudet, olikohan koko 165,13,80...Parin viikon välein ilmanpainetta pitää tarkistaa, jokaisen renkaan paine vähenee 0.1 viikossa. Vararenkaana nyt aito pneumant, oli jo vararenkaana mulla vuonna 1986, paine säilyy tuossa vuodesta toiseen samana.


Mulla oli sama vanhoissa renkaissa ja yhdessä oli venttiili rikki ja toisessa vanne oli saanut kipeetä. Venttiilin vuotohan on tietysti helppo kokeilla "räkätestillä". Erikoista, että jokainen rengas vuotaa?

Millaset renkaat on Daytonat ajaa?

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2013, 16:30 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Päällystetyllä tiellä hyvät nuo daytonat, minun mielestä, soratiellä en juurikaan ole ajanut tänä kesänä, painetta olen pitänyt 2.5...
Ensi viikolla työt alkaa, jää warre ajelut vähemmälle. Hienosti pelaa warre, ei ongelmia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2013, 19:59 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Sivupeilin lasi irtosi warresta kuskin puolelta eilen aamulla.Ysitiellä ajoin, ei oikein voinut pysähtyäkään, paha paikka. Vilkaisin peiliä, heti kohta uudelleen(tajusin että kaikki ei ollut ok)peili oli kallistumass pois paikaltaan, en kerennyt veivata lasia alas että olisin napannut peilin...
Takaa tuli punainen töpöperä Opel Corsa, on mahdollista että peili osui opeliin, ja lensi pusikkoon. Pyöräilin vajaan puolen tunnin päästä paikan ohi, peiliä ei näkynyt, se musta nauha oli, onko se nyt koriste, kuitenkin "pitää" peiliä kiinni peilihökötyksessä.
Pitää katella sopivan kokoinen irtopeililasi, ei viitsisi uusia peiliäkään ostaa molemmille puolille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 11 Syys 2013, 17:03 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Toisessa eturenkaassa ilmaa 1.7, muissa 2.3-2.5. Pestuumarkkinoillehan tässä pitää lähteä Rautalammille, huomenillalla pääsisi lähtemään.
Ajoneuvonäyttely tuolla, rompetoriakin löötyy...Siis pestuut lauantaina ja sunnuntaina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 11 Syys 2013, 23:30 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
heikki kirjoitti:
Toisessa eturenkaassa ilmaa 1.7, muissa 2.3-2.5.,,...

Normaalinen tapaus vanhoissa autossa on että vanne on vähän ruostunut ja sen kautta on hidas ilmanvuoto. Jokaisessa autossani olen jossain joutunut laittamaan sisärengasta. Noja, katsotaan joudunko tekemään saman jutun ensimäinen kerta yhdelle talvirengalle 7 vuotta vanhassa Hyundaissa.

Huono juttu oli kun ostin neljät uudet renkaat Ritmolle, enkä sain miestä vakiintunut käyttämään jo olemat sisärenkaat. Hän oli niin varma ettei heidän hyväkuntoiset renkaita voivat vuoda. Tuli kahta reissua rengakorjaamolle sitä kesää. Harmittaa etten minulla oli musta valkoisella että sisärenkaita ei tarvitaan.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 15 Syys 2013, 09:25 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Pestuumarkkinat käyty, hienoja autoja ajoneuvonäyttelyssä, oma warre ja "sämpyläwarre" edusti warrekantaa, Barkaskin oli paikalla. Paljon todella hienoja autoja paikalla.
Tulpanjohdot vaihdoin warreen äskettäin, nyt käynti on puhdasta, kulkee myös hyvin. Jarrunestesäiliöltä pääsylinteriin menevät letkut kosteat päällepäin, muistaakseni keväällä laitoin bensaletkua kun nuo uusin silloin. Helppo hommahan nuo on vaihtaa vielä...
Talvilevolle pitänee lähiaikoina laittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 15 Syys 2013, 20:38 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Äkkiä pois nuo bensaletkut jarrunestesäiliöltä. Jarruneste tihkuu läpi ja kumi liukenee nesteeseen. Seurauksena pääsylinteriongelmat, kun kumimöhnä jumittaa männät ja tukkii venttiilit. Kumialan liikkeissä tietävät, mikä letku sopii jarrunesteelle. Muistaakseni EPDM, eli sama kuin nestekaasulle?

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 15 Syys 2013, 22:25 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti
Avatar

Liittynyt: 14 Elo 2013, 21:24
Viestit: 4
Minun warressahan (-86) nuo letkut olivat tavallista kirkasta muoviletkua. Pääsylinteriremontissa ne vanhat kivikoviksi kovettuneet toki piti uusia, laitoin samanlaista letkua uudetkin.
Asennus helpottuu letkun päitä vähän lämmittämällä, varmistukseksi vielä nätit lemmarit. Oikeaa ja sopivaa (kumi)letkua käytettäessä ei ehkä lemmareitakaan tarvita, vaikka nestesäiliön pohjasta lähtevät putket ja pääsylinterin liitosnipat ovatkin hiukan eri kokoiset.
Liekö tuo muoviletku ollut alkuperäisasennuksena, muistaako muut?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 16 Syys 2013, 01:19 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Minäkin muistelen, että EPDM on oikea kumilaatu, kysymällä kuitenkin saa (ehkä) oikeaa letkua. Jos kumimyyjä ei tiedä mitä jarruneste on, kertokaa, että se on polyglykolien seos -> glykolin kestävää letkua. Tuo jäähdysnesteiden glykoli on miedompaa tavaraa, eikä varmaankaan sen takia tule läpi siitä NBR -kumista niin helpolla koska jäähdytysjärjestelmässä polttoaineletkukin menestyy ihan hyvin (tähän mennessä vain yksi uutena asennettu "made in usa" -letku on vuotanut hikoilemalla läpi).

Alkuperäiset jarrunesteletkut ovat paksuseinämäisiä ulkopinnalta uritettuja mustia vahvikkeettomia kumiletkuja, ei letkunkiristimiä kummassakaan päässä.

_________________
Ajokalustoa: 353W Tourist '86, 353W ralliauto '82, 311 '62, Volvo Viking '60
Tallennettuna: 353W 15kpl, Trabant '60, VW 1200 '65, VW Trp umpikylki '65, Sunbeam IMP '70, Skoda 120 '85, SAAB 96 '78, Lada 2105 '84, JA PALJON MUUTA TAVARAA...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warre 1987
ViestiLähetetty: 08 Joulu 2013, 09:39 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Warre talvilevossa lämpimässä autotallissa.
Tullut pähkäiltyä että luovun tuosta tallista, ei enää tarvii työvarusteiden takia lämmintä tilaa, vuokratalli tuo.
Ajattelin että ostan merikontin, vien ensi syksynä warren talvisäilöön mökkitontille savoon, miltä kuulostaa? Saako mistään edullista konttia perille tuotuna, netissähän noita kyllä on...
Eräs kaveri lupasi ostaa warren, ei tuosta raaskisi luopuakaan, ei hinnasta puhuttu...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 4/12   [ 114 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com