Warre 1000 kirjoitti:
Tässä tekniset tiedot (anteeksi jos ei avain oikeat nimitykset)
MOTTORI: Kolmesylinterinen rivimoottori (kaksitahtinen) poikittaista taka-akselista; Iskuntilavuus 992 cm3; Halkaisija x Iskunpituus x 70 x 73,5 mm; Teho 60 HV 500 k/min; Korkein vääntömomentti 95 Nm kierrosluvulla 3750;
Puristusuhde 8,5:1; Kampiakseli laakeroitu neljässa paikassa; Kaksois-vaaka-kaasutin-laite BVF HH 362-1; Vesijäähtyinen (pumpunkierto); Tasavirtalaturia.
VOIMASIIRTO: Takaveto; Puolisynkronisoitu nelivaihdelaatikkoa (ohitettava vapaakytkin kaikissa vaiheessa) poikittain takaakselin edessä; Lattiavaihde keskellä; Yksilevyinen kuivakytkin.
KORI/RAAMI: Itsekantautuva (hitsattu täysrautakori laatikko-raamina); Edellä: erillisjousitus kaksois-tukivarrella; Ruuvijouset; Teleskoopiset iskunvaimentajat ja kallistusvaimentajalla; Takana: Heiluriakseli ruuvijousella; Teleskooppi-iskunvaimentajat sekä apuraami; Yksipiiri-jarrujärjestelmä (rummut); 5,90-15 renkaat 4,5 J x 15 vannella; Hammastanko-ohjaus.
Ruuvijousilla varmaan tarkoitetaan kierrejousia. Onkohan tuosta rungosta missään kuvia? Jos vuonna 60 oli kierrejouset, niin olikohan niillä yhteyttä 312:n mukana esiteltyihin akseliratkaisuihin?