Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jägerr
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=103
Sivu 2/3

Kirjoittaja:  E.P. [ 20 Helmi 2011, 17:09 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Merkkivalo siis varoittaa siitä, että valot ovat normaaliasennossa (hiukan ristiriitaista kyllä). Kuormattuna perä painuu alemmas, jolloin umpion yhteydessä olevalla "pikasäädöllä" säädetään valot vähän alemmas -> ei häiskäistä vastaantulevaa. Punavalo varoittaa, että valot saattavat häikäistä, jos takakontissa on reilusti tavaraa.

Warre on tosiaan niitä viimeisiä autoja, joissa runko. Itsekantavassa korissa ei ole runkoa, kuten warressa on. Tämä kai on tullut tälläkin foorumilla jo todettua. Ja onhan siitä kuvakin, jossa ajetaan pelkällä rungolla. :? ;)

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 21 Helmi 2011, 18:28 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Kuten DDR:ssä ja show piisneksessä, kaikki ei ole niin miten sanotaan! ;)

Meillä on valojen korkeudensäätö (pikasäädin?) umpion ulkopuolella, alareunassa. Onko säädin konehuoneen puolella uudemmissa vuosimalleissa? Meillä pirssi on vm1979.

DDR logiikkaa = Varoitus! Kaikki on normaalisti :D

Kirjoittaja:  E.P. [ 23 Helmi 2011, 12:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Nyt kun tuon sanoit, niin erityisesti mieleen on jäänyt eräs -82 ja toinen -87. Vanhemmassa oli valonsäätö umpion alareunassa ulkopuolella, uudemmassa umpion yläpuolella konehuoneen puolella. Olisko sitten kasvojenkohotuksen myötä tullut tuo muutos, -85.

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 27 Helmi 2011, 21:18 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Videon palaute on ollut todella loistavaa ja kiitokset siitä kaikille!

Lähitulevaisuudessa julkaisemme englanniksi tekstitetyn ja saksaksi dubatun version (dubbauksen suorittaa videon juontaja :!: ). Jos hyvin käy niin saamme neuvoteltua jopa arabian kielellä tekstitetyn version niin Wartburg on kohta kuuluisa ympäri palloa! :D

Kirjoittaja:  Warre 1000 [ 01 Maalis 2011, 22:44 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Minun warressani pitäisi olla valojen korkeusssäädin umpion alareunassa. Kaikki heijastimien tultua himmeäksi ostin uudet umpiot. Valitettavasti niiden korkeusssäädin oli yläpuolella. Mahtuivat kyllä paikkaan, mutta en pääse korkeutta säätämään. Reikää etumaskin en tulee tekemään. Löysin saksasta uuden umpion ilman lasia 3 Eurolla, eli toivoin löytäväni toinen vanhanaikainen umpiokin. Mossen umpion lasit kuulemani sopii Warreen, mutta oliko Mossella samanlaista korkeussäädintä?

Kirjoittaja:  warreossi [ 03 Maalis 2011, 19:59 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Muistaakseni Moskvitshin umpioisa,joissa on tuo sama lasi ei ole samanlaista säätöä,voin tosin muistaa väärin.Minulla taitaa olla kaksi paria noita vanhanmallisia umpioita,tosin molemmat käytettyjä

Kirjoittaja:  Toveri Sladimir [ 19 Maalis 2011, 21:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Tuosta teidän helmestänne puuttuu jäähdyttimen edestä kaulus, jolla puhallusilma ohjataan jäähdyttimeen. Laittakaa sellainen paikoilleen ennen kesähelteitä, vai onko jo laitettu?

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 20 Maalis 2011, 16:45 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Toveri Sladimir kirjoitti:
Tuosta teidän helmestänne puuttuu jäähdyttimen edestä kaulus, jolla puhallusilma ohjataan jäähdyttimeen. Laittakaa sellainen paikoilleen ennen kesähelteitä, vai onko jo laitettu?


Ei meillä ole sellaista olemassakaan? Jossain manuaalissa sellainen ollaan bongattu mutta luulimme sen olevan vain 353 mallin (ei siis 353w) varusteissa. Ekassa Helmessämme, vm84 ei myöskään ollut kaulusta. Auttaako se oikeasti?

Kirjoittaja:  Warre 1000 [ 20 Maalis 2011, 21:16 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Minun warressani kangaskaulus on jo kauan siten mennyt rikki ja poistettu. Valitettavasti. Se on yksi kappale mitä haluaisin asettaa takaisin. Ei toimivuudesta, vaan sen takia että sellainen oli siellä alkuperäisesti.

En ole huomannut jäähdytysongelmia ilman kangaskaulusta, vaikkapa minulla on 6-siipinen jäähdytyspuhallin. Olen muuten ymmärtänyt että 4-siipinen jäähdytyspuhallin olisi pikkusen verran tehokkaampi.

Puuttuu möyskin alumiinisen renkaan, mihin tämän kangaskauluksen kiinnitetään. Ajaminen ilman alumiinirengasta, minulla ei ole kokemuksia.

Kirjoittaja:  Toveri Sladimir [ 21 Maalis 2011, 18:45 ]
Viestin otsikko:  Re: Wartburg 353W Tourist esittely, esittelijänä Werner Jäge

Kyllä sellainen kaulus siellä pitäisi olla ja kaikissa oikeissakin autoissa sellainen on. Muutenhan ilma liikkuu sinne, minne se helpoiten pääsee. Tässä tapauksessa luulisi osan menevän ohi!? Kun katsoo gallerian kuvia, niin teidän edellisessä Warressakin sellainen kaulus oli!

Sivu 2/3 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/