Mielestäni yksi paljon kiroilua aiheuttava rakenne on takajarrukenkien kasaaminen. Ainakin uudemmissa (olisiko ollut 35 mm leveät). Viimeksi meni yllättävän hyvin näin: (suurin piirtein, ulkomuistista kerron)
-Jarrusylinteri pois
-Peruslevyn tapit sisimpään asentoon painamalla teräskieleke alas
-Kenkäpaketti kasaan ulkopuolella, siten että yläjousi ja välirauta kiinni (en muista laitoinko alajousenkin)
-Käsijarruvaijeri kiinni kenkään
-Kenkäpaketin pujottaminen paikalleen navan ohi, yläpää ensin. Alapää menee navan ohi kun taivuttaa kenkien alapäitä erilleen toisistaan, toista sisäänpäin ja toista ulospäin. En muista onnistuiko kun alajousi oli kiinni vai pistinkö alajousen paikalleen toiseen kenkään vasta kun kengät olivat navan sisäpuolella.
-Kengät tappeihin ja alapäät koloihin yksi kerrallaan kampeamalla, vai oliko alapäät ensim ja tapit sitten

-T-mallinen tappi ja jousi paikalleen lukiten kengät
-Sylinteri paikalleen.
Kuitenkin pääpointti oli, että kun kengät ovat paikoillaan tapeissa, on jousien saaminen paikalleen kenkien reikiin kovin työlästä. Etenkin jos haluaa tappien pysyvän sisäasennossa että rumpu menee kenkien päälle... Pujottaminen onnistuu yläjousen ja väliraudan kanssa kun poistaa sylinterin.