Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

vauhtipahvi
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=11295
Sivu 1/2

Kirjoittaja:  rexi koo [ 02 Joulu 2019, 23:11 ]
Viestin otsikko:  vauhtipahvi

Terve kaikille!
Ostin tuossa osakasan josta olisi kevään aikana Trabant 601.Kaipaisin teiltä jotain vinkkejä kun en ole tuota itse purkanut enkä ole ennen trabien kanssa touhunnut.Autossa pitäisi kyllä olla kaikki osat tallella,mutta.....toivottavasti on.Olen saanut eräitä neuvoja eräältä foorumilaiselta ja kiitos siitä hänelle :!: Ensimmäinen kysymys olisi että minkälaiset ovat takajousen kiinnikkeet pohjaan ja takakelkkoihin?Jouset ja takakelkat on nyt puhallettu ja auto pitäisi saada pyörilleen mahdollisia siirtoja varten.Kiitos jo etukäteen.

Kirjoittaja:  Toveri Sladimir [ 04 Joulu 2019, 19:46 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

Jousen keskelle suorakaiteen muotoiset palat, joissa reiät päädyissä. Pitkillä pulteilla vedetään paloilla jousi lattiaan kiinni. Tukivarsissa kumitallat, joissa metallipinta. Jousen päät tulevat vapaasti niiden päälle.

Kirjoittaja:  warreossi [ 07 Joulu 2019, 09:40 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

https://trabitechnik.com/?page=62

Tuolta löytyy räjäytyskuvat jolla saat vähän hommaa hahmoteltua

Kirjoittaja:  rexi koo [ 28 Joulu 2019, 00:43 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

Kiitokset hyvistä ohjeista kummallekkin.Onko nuo kelkkoihin tulevat kumitallat sellaiset pyöreät joissa on pelti alla ja pieni väkänen?Jos ne on noi niin tarttee varmaan hankkia uudet kun on nähtävästi "hiemman murjottu irroitettaessa. :roll:

Kirjoittaja:  rexi koo [ 28 Joulu 2019, 01:05 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

Ai niin,autohan on toi 79 vm 601s deluxe ja oli myytävänä selvään sikahintaan nettiautossa,mutta onneksi sain tingittyä pyynnistä pois niin paljon että kehtasin edes lähteä katsomaan sitä.Ensi tarkoitus on saada se tieliikenne kelpoiseksi ja sitten museo rekisteriin.

Kirjoittaja:  Toveri Sladimir [ 28 Joulu 2019, 10:49 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

rexi koo kirjoitti:
Kiitokset hyvistä ohjeista kummallekkin.Onko nuo kelkkoihin tulevat kumitallat sellaiset pyöreät joissa on pelti alla ja pieni väkänen?Jos ne on noi niin tarttee varmaan hankkia uudet kun on nähtävästi "hiemman murjottu irroitettaessa. :roll:


Sellaisethan ne ovat.

Kirjoittaja:  rexi koo [ 09 Touko 2020, 17:43 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

No niin,sieltähän se sitten mätä palkki paljastui kun auto nostettiin pöydälle :evil: .Uusi on jo olemassa asennusta vaille,ei ollut kovinkaan paha hintainen mutta näyttäis olevan tarkka paikoitettava ennen hitsausta.

Kirjoittaja:  rexi koo [ 08 Elo 2020, 19:32 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

No nyt on vauhtipahvi kasattu,kunnostettu ja katsastettu.Jos joku haluaa nähdä kuvia niin ne löytyy m-katsastuksen fb sivuilta.Kiitokset kaikille auttaneille täällä ja suuret kiitokset Heikkilän Ollille varaosa toimituksista.

Kirjoittaja:  sami_k [ 09 Elo 2020, 10:20 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

Fb:ssä kävin kurkkaamassa, hieno väri ja vielä kromi puskureilla :thumbpup:

Kirjoittaja:  juha-66 [ 09 Elo 2020, 19:54 ]
Viestin otsikko:  Re: vauhtipahvi

Komea oli, on lähes ylellinen omaan saman vuosimallin farkkuun nähden. Erona ainaki on, että autosi on kaksivärinen sekä siinä on kromipuskurit, kojelaudassa kytkimiä perusmallia enemmän ja uuden mallinen ratti.
Tuolla kelpaa ajella. Hienoa, että on taas uusi DDR kulkine saatu rekisteriin. Ensi kesän tapahtumaan tuolla mukaan.

Sivu 1/2 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/