Warre 1000 kirjoitti:
Onneksi olkoon löydystäsi!
Kiitoksia! En tiedä huomasitko, mutta otin kuvan kaikista numeroista, ainoa jonka merkitystä en tunne oli se rungossa vasemmalla oleva, samanlaiseen lappuun lyöty kuin korinumero (numero 17 17832 ehkä)? Rungon numerohan on
oikealla sekä valmistekyltissä, 17 12688. Toverilla varmaan löytyisi infoa tarkemmasta valmistusajankohdasta?
Eiköhän nämä ulkona seisotetut ole aika yksilöllisesti hajonneet... Silläkin lie merkitystä onko aina varjoisa paikka vai aurinkoinen, minkälaisia puita ja kuinka lähellä ja miten vaikka sadevedet vaikuttaa. Tässä tosiaan on pintapellit ihan hyvät, kuten sami_k jo huomasikin. Sen vähän mitä olen raamia kurkkinut näyttää sekin eheältä. Helmat, ovien alareunat, lattiapellin nurkat, ja juuri esimerkiksi tuo paikka josta kuvan laitoit eli takalokarin yläreunat, ovat huonoimmin kestäneet aikaa. Etupäästä ei ehkä muuta tarvitse tehdä kuin suoristaa spoileri.
Jarruihin asti en vielä ehtinyt, mutta neste on jonnekin hävinnyt. Luultavasti saa tehdä linjat uusiksi. Kone näyttää sisältä siistiltä ja puristuksia tuntui olevan (en vielä mitannut), apulaitteet olivat alkuperäisiä mutta ainakin laturi täytyy rempata ja kärkipöydän laakeri tuntui todella tahmealta, samoin vesipumpun.
warreteam.com kirjoitti:
Tervetuloa Foorumille ja tsemppiä projektiin! Hienoa kun ketjussa on jo näin paljon kuvia

Kiitos huomiosta ja kuvathan on kivoja

Itse kun on vielä niin lahopää, niin ellei joka vaiheesta olisi kuvia, en muistaisi tuleeko ratti sisä- vai ulkopuolelle autoa.
Niin, se on kai tuollaista kun autoja on liikaa...

No hän malttoi kuitenkin luopua, itse asiassa häneltä vielä tuli aloite tähän. Kieltämättä varmasti viime hetket käsillä tämänkin tapauksen pelastamiseen.
Nyt tullee hommiin ja päivityksiin parin viikon tauko, lähden etsimään Unkarista osia