Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 24/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 07 Heinä 2017, 01:31 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Kuva

Tässä kuva Toverin puolesta

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 07 Heinä 2017, 07:17 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Itse mietin myös sitä vaihtoehtoa että jos poistaisi tuosta ala raudasta nuo ylöspäin nousevat osuudet niin varmasti pehmentäisi jonkun verran.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2017, 16:15 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Kävinpä tuoreen leimankin hakemassa, takavalon piru oli matkalla palanut mutta muuten ei mitään. Inssi halusi piruuttaan ottaa pakokaasutestin kakstahtisesta ja muuten oli ok mutta hc arvo oli yli 2400 pitkähkön tyhjäkäynnin jälkeen, tupsautti myös mainiot savut halliin kun ajoi nosturille tyhjäkäynnin päätteeksi. Onko tuo arvo normaali edes 2-tahdille vai täytyykö rueta seoksia säätämään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2017, 22:26 
Pöljän Varaosakeskus
Pöljän Varaosakeskus
Avatar

Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:54
Viestit: 1407
Normaali on, nuo palamattomat hiilivedyt olisivat ongelma, jos yleisellä tyylillä mentäisiin.

_________________
PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat
varaosat@warreteam.com 0400-142568


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 14 Marras 2017, 09:20 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Olen tässä pieniä muokkauksia suunnitellut tällekkin autolle ja muutama kysymys olisi...

-onko kukaan laittanut etujäähdytteisen sähköflektiä takajäähylliseen?

-onko kukaan käyttänyt saab sportin triplasolexeja warressa saatikka olisiko jollain myydä sellaisille warreen käypäistä imusarjaa.

Muutosten tavoitteena olisi mahdollisimman vähäinen tehonmenetys, se että voisi kehua että "mullapa on triplakaasarit", hurjat imuäänet ja saada pois tuo kiinteän puhaltimen ujellus.


Liitteet:
2014-01-22 15.52.25-819x614.jpg
2014-01-22 15.52.25-819x614.jpg [ 96.87 KiB | Katsottu 6568 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2018, 17:39 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Aloitinpa kesään valmistautumisen tälläkin suunnalla ja syksyiset ongelmat eivät ole itsestään näemmä korjautuneet. Pahimpana oikeastaan tuo startin halukkuus jäädä hammaskehälle.

Solenoidi on uusittu hiljattain ja startti putsailtu muutenkin mutta yhä vain ratas tahtoo toisinaan jäädä vaihtipyörälle tai käynnissä ollessa kopsahtelemaan, ikäänkuin liikkuisi itsestään ja kävisi vauhtipyörää tökkimässä.

Onko näissä apujousta joka vetää startin rattaan pois kehältä vai onko bendixissä vikaa. Aiemmin käänsin myös hammaskehän toisinpäin enkä viilannut hampaita, voisiko se aiheuttaa tätä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2018, 20:52 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Voisko olla että solenoidin haarukka ei oli bendixpyörän hahlossa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2018, 22:00 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Haarukan pitäisi olla ihan oikein paikallaan, viimeksi kun starttia irrallaan pyöritin niin ratas "vaelsi" edestakaisin akselillaan. Tutkin vielä tarkemmin lähipäivinä.

Monta asiaa piti tänäänkin saada tehtyä mutta tämän sain ainoastaan aikaiseksi. Rikun ohjeiden mukaan koitin tehdä ohjaukseen modauksen jolla toivottavasti saisi edes aavistuksen vähemmän kankeaksi ohjauksen.

Riku neuvoi sorvaamaan jousen mittaisen kakkaran mutta sorvin puutteessa katkaisin 11mm pikkuräikän pitkän hylsyn, 11mm pää istuu laahaimessa olevaan jousen uraan ja hammastangon reikään täydellisesti. Tuo alkuperäinen laahainta painava jousi on uskomattoman jäykkä.

Näin sen tein:

-Hammastangon tulppa pois
-jousi pois
-11mm hylsystä 21mm pätkä
-laahain pois ja rasvaa akseliin
-laahain, hylsyn pätkä ja kierretulppa takaisin, kireys
"silleen sopivasti nahkoilleen"

Hylsystä leikattava pätkä voi olla lyhyempikin, tulppa jäisi paremmin sisään.

...ja tässä vielä kuva.


Liitteet:
IMG_20180417_203920-1040x780.jpg
IMG_20180417_203920-1040x780.jpg [ 171.05 KiB | Katsottu 6041 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2018, 22:07 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2016, 21:34
Viestit: 339
Minun pitäisi kans tehdä tuo modi ohjaukseen, laitappa infoa oliko paljon vaikutusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353w Tourist -78
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2018, 22:11 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä

Liittynyt: 22 Tammi 2015, 16:23
Viestit: 171
Ilmoitan, mutta menee pari viikkoa. Vappuna otan ajuun, vaikutusta tulee olemaan myöskin sillä että tilasin tuliterät kesärenkaat vanhojen halkeilleiden ja pykineiden, todella velttojen kitkojen tilalle. Täytyy sanoa että ihan naurattaa tähän renkaita ostella. Rengas onlinesta 165/80 -13 renkaat 144€/4kpl.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 24/28   [ 280 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com