vanhawarristi kirjoitti:
Perusasioina: Laitapa sytkäpuoli kuntoon, hyvät tulpat, kärkivälit!*. Tulpanhatut eivät saa vuotaa, maihin. Kaasarin säätö; kohokammion nestepinta, neulaventtiilin kunto. NGK:n BP6HS oli hyvä, made in Japan-laatuisena, niitä taidettiin tehdä muuallakin.
Samoilla linjoilla. WT:n Helmeen tehtiin 21v seisonnan jälkeen: kansipahvin vaihto, uusi termostaatti, uudet tulpanjohdot (jotka eivät vuoda maihin), uudet puolat, juuri mainitsemasi NGK:n tulpat, kaasariin uudet sisuskalut kohoa myöten. Lopputuloksena on ollut varmatoiminen kone jossa on menohalut hyvin tallessa. Lämpöongelmia ei ole myöskään ollut. Kulutusta en ole paljoa katsellut kun yleensä pidämme matkavauhtina 110km/h kun letkassa ajelemme pitkiä siirtymiä. Mitä sitä olemaan tientukkona kun on "Saksalaista laatua ja taloudellisuutta" alla!
EDIT: unohtui tästä listasta uusi kärkilevy