Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

353W -80
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=10141
Sivu 7/10

Kirjoittaja:  Honecker [ 07 Touko 2015, 09:37 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

J.K. kirjoitti:
No niin, onneksi olkoon! Eihän tuo yllätys ollut että museoleima napsahtaa. :DDR2:


Niin, onhan tuo hyvän näköinen :viisi: :wartburgx: , etenkin kun miettii, mistä aloitettiin, ja De Luxessa taisi vielä olla (ainakin) vuonna 1980 kapselit, mutta en tiedä Standardista :?

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 07 Touko 2015, 10:59 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Onneksi olkoon! Hienoa, että on taas yksi museoleimattu yksilö lisää.

Kirjoittaja:  Knüppelschaltung [ 07 Touko 2015, 13:38 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Tämä tuli ilmeisesti eilen vastaan Porvoon motarilla trailerin kyydissä, vaimo ihmetteli, miksi meinin hiljaiseksi ja katseeni lasittui. :shock: Erittäin hienoa, että museo-Warrejen kanta kasvoi, vielä tällä hienolla yksilöllä.

Kirjoittaja:  pyhimys [ 07 Touko 2015, 15:22 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Knüppelschaltung kirjoitti:
Tämä tuli ilmeisesti eilen vastaan Porvoon motarilla trailerin kyydissä, vaimo ihmetteli, miksi meinin hiljaiseksi ja katseeni lasittui. :shock: Erittäin hienoa, että museo-Warrejen kanta kasvoi, vielä tällä hienolla yksilöllä.

Kyllä autoni on bongattu.
Samalla kerralla hoidettiin myös tarkastus 2:n mopon osalta.

AJ

Kirjoittaja:  Honecker [ 08 Touko 2015, 08:48 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Onko tän rekisterinumero BRM-6(kahta viimeistä lukua en tiedä), tuli bongattua Instagramin ihmeellisestå maailmasta :?:

Kirjoittaja:  pyhimys [ 08 Touko 2015, 08:59 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Honecker kirjoitti:
Onko tän rekisterinumero BRM-6(kahta viimeistä lukua en tiedä), tuli bongattua Instagramin ihmeellisestå maailmasta :?:

Ei ole vielä mitään kilpiä... Alkuperäiset TOU- alkuiset kilvet on tilattuina.

AJ

Kirjoittaja:  pyhimys [ 22 Touko 2015, 22:25 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Tänään on saatu yksi wartburg lisää rikastuttamaan rekisteritilastoja...

Itse matka tuotti hieman ongelmia, nythän tällä vasta ensi kertaa pääsi ajamaan.
Ensin oli lämpömittari tapissa, no sitä vähän aikaa tuskaillessani totesin ettei mittariin nyt ainakaan luoteta... Johtoa kun ränkkäs niin välillä näytti jotain ihan muuta. Kosketus ongelmia.
No heti alkumatkasta paljastui lisää töitä, neljäs vaihde ääntä. Eipä tätäkään ilman ajoa selvitä.
Matkalla sitten meno tuntui tahmealta, pysähdyin ja totesin että oikea etuvanne lämmin, meinasin jo kääntyä takaisin kotia, mutta päätin vielä jatkaa. Syy paljastui asemalla. Minulla on kahta erisarjaa vanteita ja toinen (rumpujarru 353?) vanne vastasi jarrusatulaan jarrujen lämmettyä. Hieman vanteiden vaihtelua murkasta toiseen. Eipä moinen asia edes käynyt mielessä.
Matkalla huomasin myös että se toinen jarrujen ilmaus unohtui, sen verta olemattoman oloset jarrut. Asemalla tuli hätnäppää yli 1:n lukemat, mutta tasaiset kuitenkin...
Pikkasen vielä pissapoika kiukutteli, mutta siitäkin selvittiin pikku koputtelulla.

Lopulta kuitenkin rekisteriote hyppysiin ja kilvet kainaloon. Ja heti seuraavalla pysähdyspaikalla tarkkasilmäinen warreteamilainen bongasi tuoreen helmen.

AJ

Kirjoittaja:  Warre 1000 [ 23 Touko 2015, 00:05 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

pyhimys kirjoitti:
.... Syy paljastui asemalla. Minulla on kahta erisarjaa vanteita ja toinen (rumpujarru 353?) vanne vastasi jarrusatulaan jarrujen lämmettyä. Hieman vanteiden vaihtelua murkasta toiseen. Eipä moinen asia edes käynyt mielessä...

Minullakin sattui sama homma isän auton kanssa. Onneksi se onnistui sinulla vanteita vaihtamalla. Minun ratkaisusta ei pitäisi puhua.

Onneksi olkoon rekisterikilpeisiin!

Kirjoittaja:  J.K. [ 23 Touko 2015, 17:08 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Joo, Porvoossa ei voinut olla huomaamatta helmeä parkkipaikalla. Hyvältä näytti, onnittelut vielä omistajalle läpiviedystä projektista :thumbpup:

Kirjoittaja:  pyhimys [ 11 Elo 2015, 18:03 ]
Viestin otsikko:  Re: 353W -80

Projektiin tuli nyt vaihdettua laatikko, koska edellisessä nelonen piti ääntä ja vapaakytkin oikutteli.
Tätä suorastaan modernisoitiin kun laatikko oli mallia -85, tämän vuoksi piti painelaakerikin vaihtaa ja paineasetelmaa Toverin ohjeistuksen mukaan työstää.
Nyt laatikko toimii ihanteellisesti, hanttarinkaan ei enää isompia vaihteita käytettäessä tarvitse vaihdekeppiä väistellä.

Samalla tuli vaihdettua kansi tiiviste.
Laitoin jo aikaisemmin tähän tarvike lämpömittarin, kun tuohon omaa en luota. Oma mittari onkin tyrmässä jo kun lämmöt on vasta 80 astetta... Anturikin on uusittu. Lienee itse mittari entinen.

AJ

Sivu 7/10 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/