Muuta fontin kokoa
Tänään on 17 Heinä 2019, 01:20


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 7/8   [ 80 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 07 Touko 2015, 09:37 
Merkittävä tietäjä
Merkittävä tietäjä

Liittynyt: 02 Touko 2015, 21:25
Viestit: 57
J.K. kirjoitti:
No niin, onneksi olkoon! Eihän tuo yllätys ollut että museoleima napsahtaa. :DDR2:


Niin, onhan tuo hyvän näköinen :viisi: :wartburgx: , etenkin kun miettii, mistä aloitettiin, ja De Luxessa taisi vielä olla (ainakin) vuonna 1980 kapselit, mutta en tiedä Standardista :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 07 Touko 2015, 10:59 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 2006
Paikkakunta: Global
Onneksi olkoon! Hienoa, että on taas yksi museoleimattu yksilö lisää.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 07 Touko 2015, 13:38 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 07 Touko 2015, 12:52
Viestit: 3
Tämä tuli ilmeisesti eilen vastaan Porvoon motarilla trailerin kyydissä, vaimo ihmetteli, miksi meinin hiljaiseksi ja katseeni lasittui. :shock: Erittäin hienoa, että museo-Warrejen kanta kasvoi, vielä tällä hienolla yksilöllä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 07 Touko 2015, 15:22 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 457
Paikkakunta: Sipoo
Knüppelschaltung kirjoitti:
Tämä tuli ilmeisesti eilen vastaan Porvoon motarilla trailerin kyydissä, vaimo ihmetteli, miksi meinin hiljaiseksi ja katseeni lasittui. :shock: Erittäin hienoa, että museo-Warrejen kanta kasvoi, vielä tällä hienolla yksilöllä.

Kyllä autoni on bongattu.
Samalla kerralla hoidettiin myös tarkastus 2:n mopon osalta.

AJ


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 08 Touko 2015, 08:48 
Merkittävä tietäjä
Merkittävä tietäjä

Liittynyt: 02 Touko 2015, 21:25
Viestit: 57
Onko tän rekisterinumero BRM-6(kahta viimeistä lukua en tiedä), tuli bongattua Instagramin ihmeellisestå maailmasta :?:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 08 Touko 2015, 08:59 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 457
Paikkakunta: Sipoo
Honecker kirjoitti:
Onko tän rekisterinumero BRM-6(kahta viimeistä lukua en tiedä), tuli bongattua Instagramin ihmeellisestå maailmasta :?:

Ei ole vielä mitään kilpiä... Alkuperäiset TOU- alkuiset kilvet on tilattuina.

AJ


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 22 Touko 2015, 22:25 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 457
Paikkakunta: Sipoo
Tänään on saatu yksi wartburg lisää rikastuttamaan rekisteritilastoja...

Itse matka tuotti hieman ongelmia, nythän tällä vasta ensi kertaa pääsi ajamaan.
Ensin oli lämpömittari tapissa, no sitä vähän aikaa tuskaillessani totesin ettei mittariin nyt ainakaan luoteta... Johtoa kun ränkkäs niin välillä näytti jotain ihan muuta. Kosketus ongelmia.
No heti alkumatkasta paljastui lisää töitä, neljäs vaihde ääntä. Eipä tätäkään ilman ajoa selvitä.
Matkalla sitten meno tuntui tahmealta, pysähdyin ja totesin että oikea etuvanne lämmin, meinasin jo kääntyä takaisin kotia, mutta päätin vielä jatkaa. Syy paljastui asemalla. Minulla on kahta erisarjaa vanteita ja toinen (rumpujarru 353?) vanne vastasi jarrusatulaan jarrujen lämmettyä. Hieman vanteiden vaihtelua murkasta toiseen. Eipä moinen asia edes käynyt mielessä.
Matkalla huomasin myös että se toinen jarrujen ilmaus unohtui, sen verta olemattoman oloset jarrut. Asemalla tuli hätnäppää yli 1:n lukemat, mutta tasaiset kuitenkin...
Pikkasen vielä pissapoika kiukutteli, mutta siitäkin selvittiin pikku koputtelulla.

Lopulta kuitenkin rekisteriote hyppysiin ja kilvet kainaloon. Ja heti seuraavalla pysähdyspaikalla tarkkasilmäinen warreteamilainen bongasi tuoreen helmen.

AJ


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 23 Touko 2015, 00:05 
Kultainen Wartburg
Kultainen Wartburg
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 675
Paikkakunta: Pietarsaari
pyhimys kirjoitti:
.... Syy paljastui asemalla. Minulla on kahta erisarjaa vanteita ja toinen (rumpujarru 353?) vanne vastasi jarrusatulaan jarrujen lämmettyä. Hieman vanteiden vaihtelua murkasta toiseen. Eipä moinen asia edes käynyt mielessä...

Minullakin sattui sama homma isän auton kanssa. Onneksi se onnistui sinulla vanteita vaihtamalla. Minun ratkaisusta ei pitäisi puhua.

Onneksi olkoon rekisterikilpeisiin!

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 23 Touko 2015, 17:08 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2010, 22:58
Viestit: 283
Joo, Porvoossa ei voinut olla huomaamatta helmeä parkkipaikalla. Hyvältä näytti, onnittelut vielä omistajalle läpiviedystä projektista :thumbpup:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353W -80
ViestiLähetetty: 11 Elo 2015, 18:03 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 457
Paikkakunta: Sipoo
Projektiin tuli nyt vaihdettua laatikko, koska edellisessä nelonen piti ääntä ja vapaakytkin oikutteli.
Tätä suorastaan modernisoitiin kun laatikko oli mallia -85, tämän vuoksi piti painelaakerikin vaihtaa ja paineasetelmaa Toverin ohjeistuksen mukaan työstää.
Nyt laatikko toimii ihanteellisesti, hanttarinkaan ei enää isompia vaihteita käytettäessä tarvitse vaihdekeppiä väistellä.

Samalla tuli vaihdettua kansi tiiviste.
Laitoin jo aikaisemmin tähän tarvike lämpömittarin, kun tuohon omaa en luota. Oma mittari onkin tyrmässä jo kun lämmöt on vasta 80 astetta... Anturikin on uusittu. Lienee itse mittari entinen.

AJ


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 7/8   [ 80 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com