Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 27 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 08 Elo 2013, 14:31 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 05 Elo 2013, 10:09
Viestit: 16
Irroitin tankin ja se oli päällisin puolin ehjän näköinen. En taida irroittaa tulppaa tässä vaiheessa. Sisusta ja penkit on poistettu lukuunottamatta kattoverhoilua ja kojelautaa. Etu- ja takalasien tiivisteet vuotaa, mutta niitä näköjään saa uusia. Onneksi auto oli katoksessa. Penkeissä oli kahdet päälliset. 8-) Onkohan Haka-autossa laitettu jotkut vakiopäälliset uutena? Tankin läpän alla on Haka-auton tarra "käytä AINA 2 %". Laitan kuvia haasteista kunhan ehdin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 08 Elo 2013, 15:19 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen
Avatar

Liittynyt: 15 Joulu 2010, 17:06
Viestit: 320
Minun warren tankki alkoi vuotamaan heti oston jälkeen, taivasalla olevasta warresta vaihdettiin tankki, , hyvin on toiminut.
Sulla on nyt tyhjä tankki. Pohjaproppua voi sitten varovasti kiristellä, jos tihkuu bensaa...Sisäpuolelta tankit myös ruostuu, naputtelet varovasti jollakin tankin pintaa, (sanoisko luunapilla) jos siellä sisällä on ruostetta, kuulet kun se putoaa "pohjalle", rapisee siis. Tuskin on ruostetta!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 00:15 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
VEB kirjoitti:
.... Etu- ja takalasien tiivisteet vuotaa, mutta niitä näköjään saa uusia.....

Moska on taipimus kerääntyä tiivisteiden alla, joka auheuttaa vuodon. Olen itse puhdistanut etulasin tiivisteet ja lasia. Auttoi kyllä. Tiivisteen jatkossa, mikä oli ikkunan alapuolella, tiivistin silikoonilla. Uuden tiiviisteen pitäisi tietysti olla parempi.

Mahtaisiko minun lasin tiivisteen olla väärin asennettu?

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 09:36 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 05 Elo 2013, 10:09
Viestit: 16
Warre 1000 kirjoitti:
Mahtaisiko minun lasin tiivisteen olla väärin asennettu?


Saattaa olla. Minulla on asennettu liitoskohta yläreunaan. Tuskin niitä on ikinä irroitettu ja käännetty. Tuulilasi on kerran vaihdettu, sen muistan. Sitä on kyllä tiivistelty silikonilla aikoinaan, mutta vuotaa silti. Aion ottaa lasit pois kunhan saan sisustan kokonaan purettua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 18:14 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
ikkunan karmilla on myös taipumusta ruostua tiivisteen alta kun sitä moskaa sinne kertyy.Veden tippuminen sisälle saattaa olla merkki tästä.

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 10 Elo 2013, 16:23 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 05 Elo 2013, 10:09
Viestit: 16
warreteam.com kirjoitti:
Toi väri on ihan helmi ja noita ei paljon kylillä pyöri. Kromitkin näyttää kuvien perustella olevan ihan siedettävässä kunnossa?

Video oli asiaa - toimiiko lämpömittari?


Ei tosiaan ole kovin yleinen väri. Yhden Touringin olen nähnyt samaa väriä joskus. Takapuskuri on maalattu mustaksi yli 20 vuotta sitten, kromauksen heikon kunnon takia. Etupuskuri on kromiltaan tosi huono myös. Konetta ei ole käytetty lämpimäksi asti ja nyt menee kaikki letkut ym uusiksi joka tapauksessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 10 Elo 2013, 16:49 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 05 Elo 2013, 10:09
Viestit: 16
Kaukaa katsottuna iha siisti:
Kuva

Kiiltävääkin peltiä löytyy:
Kuva

Turvavöiden lattiakiinnitys on aika heikkoa:
Kuva

Mitähän tuulilasintiivisteen alta paljastuu:
Kuva

Seuraavaksi pitäisi irroittaa kaikki pyöräntuennat:
Kuva

Kynnyskotelot pitää vaihtaa, mutta ovet näyttävät "ehjiltä":
Kuva

Seossuositus:
Kuva

Tankki on alapuolelta ruosteinen, muttei ilmeisimmin puhki. Sisälläkin on ruostetta. Tyhjennystulppa irtosi helposti:
Kuva
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 10 Elo 2013, 22:22 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
Ruoste-savottaa on tiedossa ;) Koria kannattanee tukea ennenkuin nostaa rungolta pois.

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 10 Elo 2013, 22:42 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 05 Elo 2013, 10:09
Viestit: 16
warreossi kirjoitti:
Ruoste-savottaa on tiedossa ;) Koria kannattanee tukea ennenkuin nostaa rungolta pois.


Juu. :lol: . Katsotaan, paljonko tuossa on ehjää. Irroitin takalokarit ja olisin kiinnostunut ehjistä jos jostain löytyy. Varsinkin vasen on aika heikko. Tosin voin hitsatakin ne kuntoon jos pakko.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uutta projektia 353w limo -75
ViestiLähetetty: 11 Elo 2013, 00:53 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Pöljan varaosakeskuksesta on sekä vasen että oikea takalokasuoja myytävänä. Näköjään tarvitset myös uuden sivupalkin korille. Sellaistakin löytyy Pöljan varaosakeskuksesta.

Minun raamissa ei myöskään ollut paljon maalia jäljellä. Jos sinulla on yhtä paljon tuuria kuin minä niin raamin voidaan vain hiekkapuhaltaa ja maalata. Toisiaan minä joka vuosi käsitteli alapohjan öljyllä, ja se oli kai raamin pelastuksen.

Ehdottaisin että nostat korin pois raamilta tuettuna, ja tekee sillä kierrätävä teline niin on helpompi hitsata. On tietysti riski, että kuin puretaan koko autoa palaseksi, niin aika ja kiinnostusta jää vähäksi, ja sillä tavalla auto jää palasena.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 27 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com