fwp kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Näyttää tosi hyvältä tuo projektin eteneminen!
Minä omistin tuon auton noin vuosina 1987-1988 ja myin sen katsastettuna ja hyväkuntoisena Jurvaan tuhannella markalla... Jos takapellissä vieläkin lukee "Gerda", niin se on minun aikaansaannostani... Olin tuolloin töissa viherpihassa nimeltä EDE-garden (Mustasaaren Sepänkylässä), jonka tarrasta nuo kirjaimet saksin. Minä ostin auton ensimmäiseltä omistajalta joka oli työmatkana ajanut väliä Kristiinankaupunki - Vaasa Warrella, ja ostaessani sillä oli ajettu noin 160000 km. Moottori oli alkuperäinen ja kulki hienosti. Viherpihasta hommasin kesällä autoon pelargooneja hatuhyllylle ja vanteet maalasin valkoisiksi, muuten VJH-451 oli täysin alkuperäinen. Mitä nyt etuloksujen reunoja oli joku joskus paikkaillut ja heittänyt vääränlaista keltaista paikan peitoksi...
Nyt warre projekti ei ole edistynyt yhtään muut projektit ensin alta pois. kyllä takapellissa lukee "Gerda" tuossa tallilla arvuuteltiin mitä se tarkoittaa mutta mutta ei saatu siihen mitään järkevää vastausta
etulokasuojan kaaret oli maalattu tosiaan jollain rivi keltaisella. aika paljon on warrella ajettu jos tuo 160000 km pitää paikkansa. mitttarissa on tällähetkellä 73tkm. valkoiset vanteet tuli mukaan muutama niistä oli takakontissa. VHJ-451 on auton rekkari
kori ja runko pitäs hiekkapuhaltaa mutta täällä oulun seudulla ei oo kunnon hiekkapuhallus firmaa eivät osaa puhaltaa!!!! pitäs itsella illa vehkeet niin sais semmosen ku haluaa. hitsaamista on takakyljet pohjaan muutama paikka ja muutamia osia hommata uusia esim takalokajuojat etulokasuojat + kaikkea muuta pikku nippeliä. ois mukava päästä jo ajeleen mutta voi mennä jonkin aikaa että pääsee..