Muuta fontin kokoa
Tänään on 18 Heinä 2019, 17:58


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/2   [ 14 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Poljinsylinterin ilmaus
ViestiLähetetty: 04 Loka 2016, 18:52 
Kultainen Wartburg
Kultainen Wartburg
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 676
Paikkakunta: Pietarsaari
Yksi saksalainen oli paljon vaikeuksia saada etujarrut ilmautumaan jarrusatuloiden kunnostuksen jälkeen. Kauan ja pitkän taistelun jälkeen huomattiin että jarrusatuloiden puoliskat olivat väärin asennettu. Jarrusatulassa oli oikean pyörän puoliskan sekä vasen pyörän puoliskan yhdistetyttynä. Näin jarrunestettä ei päässyt kulkemaan puoliskojen välillä, ja ilma ei päässyt ulos ilmausruuvin kautta.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Poljinsylinterin ilmaus
ViestiLähetetty: 04 Loka 2016, 21:51 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 224
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Painuuko poljin syvemmälle kuin normaalijarrutuksessa?

Voisit vielä kokeilla painaa kertakäyttöruiskulla jakokappaleesta irroitettuun putkeen jarrunestettä pääsylinterin suuntaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Poljinsylinterin ilmaus
ViestiLähetetty: 15 Marras 2016, 13:01 
Uusi aktivisti
Uusi aktivisti

Liittynyt: 29 Heinä 2013, 09:44
Viestit: 8
No niin

Aika kuluu ja poljinsylinteri on ilmattu. Etupiirin paineventtiilissä pienen pieni rikama. Ehjä tilalle niin alkoi toimia. Se ei kuitenkaan pelastanut takapainoisia jarruja. Ei vaikka poljintankoa on säädetty ja välystä on ettei jätä päälle. Odotellaan kevättä ja palataan sitten auton kimppuun uudestaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Poljinsylinterin ilmaus
ViestiLähetetty: 02 Tammi 2017, 14:13 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 297
Jos taka-akselistossa on jarrupaineen säädin, sitä säätämällä saa takajarrupaineet hallintaan. Itse säädin siten, että kyllä takapyörätkin lukkiutui, kun jarrupetaalia survaisi. Siten sai normaalia jarrutusta vähän kevyemmäksi. Seurauksena sitten takaliinojen vähän nopeampi kuluminen. Ei merkitystä. Asiaan kuuluu takapään ilmaaminen. Muutenkin hyvä tehdä, saada uudempaa, "kuivempaa" lientä jarrusylintereihin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/2   [ 14 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com