Vaivalloista tyhjäkäyntiä hetkittäin, joten kone esille. Tuo mainio voimanpesähän saadaan esille poistamalla etupenkit ja konesuoja. Kaasutin oli sotkenut ylitseen ja takana olevat osat ruostesuojattuna öljyllä sen seurauksena. Kaasarinpultit löysällä, kiristys. Kansi auki, koho ok, hiekat pois pohjalta ja uusi tiiviste. Jakaja auki, 1 kärki öljytipan sisällä. Bräkliiniä päälle ja kärkivälin tarkistus. Kärjet ok. Sytty niin hankala säätää tällaisessa pakettiautossa, joten olkoon tälläkertaa. Epäkeskoon Saschin EP-3 boorirasvaa. Kone käyntiin ja käy hienosti. Jakajan kansi kiinni ja loppukasaus. Ja ongelmat alkuperäiset!!! Mitä h....? Tarkastelua ja 3. sylinteri ei sytytä tyhjäkäynnillä. Mittailua ja ihmettelyä. Jakajan kansi pois ja kärkien nostelua, ei huomautettavaa.Kansi kiinni ja ongelmat tuli takaisin. Virranjakajan kannessa vika? Joissain muissa vehkeissä ehkä. Mitä? Kanteen osunut kivi ja ruttu konkan pään kohdalla! Uusi jakajan kansi ja mysteeri selvitetty! Niin, Barkaksessa jakajan kansi on metallia ja kaikki sytytykseen ja lataukseen liittyvä johdotus on metallipunoksen sisällä. Ei häiriöitä radiolaitteisiin ja palaapahan palokunnan kalusto muita autoja herkemmin.
_________________ PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat varaosat@warreteam.com 0400-142568
|