Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 26 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2014, 08:07 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2013, 09:22
Viestit: 847
Paikkakunta: Sipoo
Katso iskarit ja niiden kiinnityskohdat runkoon

_________________
Ifa F9 309/9 -54
Ifa F9 309/1 -55
Wartburg 311/9 -56
Wartburg 311/9 -62 x2
Wartburg 311/2 -59
Wartburg 311/0 -59


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2014, 09:19 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Varsinaisen asian sivusta: Vapaakytkintä kiinni on hyvä käyttää vain alamäki- tai hinauskäynnistyksessä. Myös syt. ajoituksissa. Muuten ei, koska moottorijarrutus on olematonta ja voitelu siten vain joutokäyntiluokkaa. Paitsi jos vapaakytkin luistaa/ ei ota kiinni. Kun on vapaakytkimen käytön oppinut, niin "täystahti"-autoilla ajelussa ei ongelmia, moottorijarrutus, ja siten bensansäästöä, poljin-v-keppisteppailuitta. Sitä on nähty.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2014, 11:21 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
vanhawarristi kirjoitti:
...Kun on vapaakytkimen käytön oppinut, niin "täystahti"-autoilla ajelussa ei ongelmia, moottorijarrutus, ja siten bensansäästöä, poljin-v-keppisteppailuitta. Sitä on nähty.

Tässä yhden keppisteppailija! Suurin ongelma keppisteppailussa on vaimo, joka hermostuu kun annan autoa rullaa vaapasti kilometrin verran ennen tiestä poikkeaminen.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 04 Elo 2014, 15:21 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Eilen avasimme vetoakselit ja pelkääjän puolinen kolmitappi oli rutikuiva, josta kuva alla. Jäljellä olevat rasvat olivat kuivuneet muovailuvahan tapaiseksi kokkareiksi.

Kuva

Purimme kolmitapin neuloineen, pesimme vanhat mönjät pois ja uusi kasaus tuoreilla rasvoilla. Neulojen laittaminen paikoilleen vaatii vakaita käsiä. Tutkimme vastakupit ja ne olivat molemmilla puolilla ehjät. Toisen puolen vetarissa oli rasvaa siedettävästi.

Vetoakseleiden rasvat kannattaa tarkistaa jos on epäilystä, että sisällä voisi olla vielä tehtaan mönjät. :roll:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 04 Elo 2014, 21:49 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Hieno että vika löydettiin!

Ja vielä ensinmäisellä yrityksellä. Oletko koskaan ajatellut loton kokeilua?

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 05 Elo 2014, 09:27 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Tuosta olikin jo juttua, rasvojen kuivahtamisista. Laskitko neulat, 27 kpl/ tappi :happy 2: Laakerikaupoissa myydään uusia neuloja...Miltä näytti tappien vastinpinnat, yleensä ensimmäisenä niissä näkyy pintarikot.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 06 Elo 2014, 00:16 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Onneksi on hyvä tukiverkosto, ystäviä ja foorumilaisia ympärillä, ettei tarvitse vetää ihan lottoamalla! :happy 2:

Kun kaikki tapit oli valmiina, oli laatikon pohjalla 2kpl ylimääräistä neulaa = jaa mitäs tämä on? No sitten vaan tarkistamaan aikasemmin kasatut ja molemmista tapeista puuttui yksi neula. Kyllä ne kaikki siis sinne menivät takaisin! Tappien vastinpinnat olivat ihan ok:n näköiset.

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 09 Elo 2014, 23:43 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 1785
Paikkakunta: Global
Muutama havainto Warresta vetarihuollon jälkeen:
Moottoritienopeuksissa kulku tuntuu tasaisemmalta ja yleinen meteli auton sisällä on näissä nopeuksissa nyt vähän pienempää, mitä ennen. Rasvat olisi varmasti ollut hyvä tarkistaa jo pari vuotta sitten... :odottaa:

Tässä kuvasarjaa miltä homma näytti

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 10 Elo 2014, 08:31 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 323
Siisti kapistus ja hyvä kuvasarja! Tulihan laitettua vähän rasvaa olkanivelten lieriötappeihinkin. Muuten voisi aikaa myöten alkaa jumitella. Yleensä ei vetareita kovin usein poistella. Ja se vielä, että niveliin olisi hyvä laittaa vetonivelrasvaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Voimakas muljailu ja tärinä
ViestiLähetetty: 10 Elo 2014, 09:39 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
Hyvä kuvasarja hommasta :wartburg_l:

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/3   [ 26 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com