Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rutinaa radiossa
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2026, 14:04 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 15 Joulu 2024, 18:18
Viestit: 12
Onhan autossa kondensaattori, onhan?
Tätä kyseli Spede aikanaan mutta minulla radio ottaa kovasti häiriötä auton ollessa käynnissä. Ostin Saksasta aidon DDR häiriönpoistokondensaattorin 2,2 uF ja sen kiinnikeen, konkan toinen puoli menee runkoon mutta mihin toinen? Puolan jompaan kumpaan liittimeen?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Rutinaa radiossa
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2026, 15:53 
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Ansiokas tuotantotyöntekijä
Avatar

Liittynyt: 07 Marras 2011, 00:35
Viestit: 150
puolien plus liitännän ja maan (puolien teline)välissä on tuon häiriönpoisto konkan paikka. Onhan vastukset kunnossa tulpan hatuissa ja katottu etteivät löyö maihin/kynsille? se voi myös kuulua radiosta kivanan napseena. tulpan hattujen/johtojen läpilyönti helppo testata kun ottaa kiinni märällä kädellä käydessä. kutitaa aavistuksen kämmenessä mutta ei vaarallista.

-iippo


Viimeksi muokannut iippo päivämäärä 22 Kesä 2026, 18:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Rutinaa radiossa
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2026, 16:34 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 438
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Tulpanhattujen ja johtojen läpilyönnit myös näkee hyvin kun pyörittää tyhjäkäyntiä pimeässä ja katselee ympäriinsä suurjänniteosia.

Jos radiohäiriöt ovat rätinää ja napsutusta, lähde on yleensä sytytysjärjestelmä, ulina lähtöisin laturista.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 3 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com