Muuta fontin kokoa


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 5 viestiä ]
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 353 kannet
ViestiLähetetty: 21 Loka 2011, 20:40 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Asiasta tietävä kertokoon;

Onko isoilla tulpilla oleva 353 kansi tulpan kierrettä lukuunottamatta samanlainen kuin pienillä tulpilla oleva?
Tulppien syvennykset, ulkonäkö muuten, tulpan paikan keskeisyys palotilassa, vesitila ja akselin paikan tuenta..?

_________________
Ajokalustoa: 353W Tourist '86, 353W ralliauto '82, 311 '62, Volvo Viking '60
Tallennettuna: 353W 15kpl, Trabant '60, VW 1200 '65, VW Trp umpikylki '65, Sunbeam IMP '70, Skoda 120 '85, SAAB 96 '78, Lada 2105 '84, JA PALJON MUUTA TAVARAA...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353 kannet
ViestiLähetetty: 22 Loka 2011, 09:20 
Stasin jäsen
Stasin jäsen
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 796
Paikkakunta: Pietarsaari
Olen kyllä käyttänyt kansia pienellä tulpanreiällä sekä isolla tulpanreiällä samalle mottorille. Oletan että M18 myöhemmet kannet ovat samanlainen paitsi tulpankierteen. Varhaisemmassa M18 kannnessa on aivan erilaisen vedentila. Myöskin vesipumpun tiivisteistä on erilainen varhaisessa M18 sylinterikannessa.

Vedentila rakenne huomataan alapuolelta. Ensinmäisessä sylinterikannessa vedenaukot moottorilohkoon ovat symmetriset ja vesitila yksi suuri yhtenäinen tila. Myöhemmin ohjattiiin veden erilaisella suurella vedenaukolla sekä jaettiin vettä yhdellä puolella ja poistettiin toisella puolella.


Liitteet:
Tiedoston kommentti: Varhaisempi sylinterikansi M18 tulpanreiällä
IMG_1637.JPG
IMG_1637.JPG [ 93.08 KiB | Katsottu 15196 kertaa ]
Tiedoston kommentti: Myöhempää sylinterikansi M18 tulpankierrellä. Huomaa että vesi ei valu toiselle puolelle, eli se on mentävä mottorilohkon kautta toiselle puolelle
IMG_1635.JPG
IMG_1635.JPG [ 98.75 KiB | Katsottu 15196 kertaa ]

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353 kannet
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2013, 12:32 
Aktivisti
Aktivisti
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 14:16
Viestit: 32
kertokaas viisaat ku mulla on yhdessä ilmeisesti -88 vuoden moottorin kannessa keskimmäisen tulpan kohdalla n. 2cm x 2cm metallinen lappu jossa on kolmio ja numero 1. Kannessa valussa on oikein kohotettu kohta tolle lapulle. En saa kuvia nyt ladattua, mutta mahtaisko joku tietää mistä on kyse? Onko tämä joku "voittajan" kansi:D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353 kannet
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2013, 13:40 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen

Liittynyt: 30 Loka 2010, 11:56
Viestit: 360
Paikkakunta: Siilinjärvi, Pohjois-Savo
Linkin takaa löytyy yhteenveto DDR:n "laatumerkinnöistä", joita käytettiin ns. ilmoituksena siitä, että tuote on saanut jonkin laatuluokituksen virallisen normin mukaisen arvioinnin perusteella:

http://de.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCtezeichen_(DDR)

-Erinomainen (esimerkillinen laatu)
-Erikoisluokka erittäin hyvälle laadulle
-Laatuluokka 1 hyvälle laadulle
-Laatuluokka 2 riittävälle laadulle


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 353 kannet
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2013, 13:56 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 252
Minulla ei näkynyt tuo linkki, näkyisiköhän tämä

http://de.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCtezeichen_%28DDR%29

_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Trabant 601 -82 Trabant 601 -88. Moskvitsh Elite 1500 M x 2 Anhänger HP 500.Wartburg 353 W -82


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/1   [ 5 viestiä ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com