On, 3 kappaletta. Poljinakselilla, kannattaa voidella, niin polkimet pysyvät herkkinä ja laakerit kunnossa. Käsijarruvaijereissa, ei kannata voidella, jotta jarrut pysyisivät kunnossa. Jo yksi prässin painallus saattaa aiheuttaa sen, että rasvat menee jarrun sisälle. Silloin kun jarrukengät ovat irti, voi rasvauksen suorittaa. Sen jälkeen tarkistettava, ettei rasvaa ole pursunut jarrukilven sisäpuolelle ja tarvittaessa pyyhittävä ulostullut rasva pois.
Tarvikepallonivelissä (ylä/ala-pallo) on usein rasvanipat, jotka kannattaa tietenkin rasvata. Pyöränlaakerit hajoavat näissä rasvan puutteeseen. Vetoakselin ollessa irti, kannattaa pyyhkäistä hieman lisää rasvaa. Takalaakereista sisin hajoaa veden seurauksesta, joka tunkeutuu tukivarressa olevan kumitulpan huonon tiivistyksen kautta. Sitä kautta saa lisätty rasvaa takalaakeriin, kohtuudella.
Vetoakselien sisäniveliin kannattaa lisätä rasvaa, jos rasvatilanteesta ei ole muistikuvaa. Ulkonivelissä on öljy-rasva seos. Se ei sieltä häviä, ellei näy vuotoa. Pieneenkin vuotoon on reagoitava heti, sillä akseli on nopeasti entinen, eikä lisätty rasva hetkessä mene kaikkiin neulalaakeripesiin.
Hammastanko on myös rasvattu, mutta sen kunnollinen rasvaaminen vaatii hammastangon irroituksen autosta. Tämä on Warressa erittäin helppo homma kuitenkin ja kannattaa tehdä, koska uusia osia hammastangon sisälle ei juuri saa ja vanhoissa ne ovat usein ruostuneet piloille.
_________________ PÖLJÄN VARAOSAKESKUS Kauppaa rehellisesti neljällä kielellä (Suomee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo) http://www.warreteam.com/varaosat varaosat@warreteam.com 0400-142568
|