Muuta fontin kokoa
Tänään on 18 Heinä 2019, 17:01


Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/12   [ 117 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Warren / Trabantin turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 01 Marras 2013, 16:45 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 2006
Paikkakunta: Global
Onko kukaan joutunut kokemaan Warrella mälliä? Mitä tapahtui ja miksi?

Tässä muutama 'fatal action' kuva... toi ensimmäinen on varmaan jäänyt parin rekan puristuksiin kun molemmat päät on rusinana. :o


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 13:51 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 23 Syys 2013, 20:57
Viestit: 19
Ei tuo ollut yksinomaan warren ominaisuus. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta autot ennen 90-lukua, olivat samanlaisia kanahäkkejä. Suurin turvallisuusominaisuus oli kuski, kuten se on nykyäänkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 19:39 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 297
Tuossa, oli oma auto sitten mikä tahansa, niin puskuriin liimautuvia rekkoja, ja muuta raskasta liikennettä kannattaa väistää penkalle, suosiolla. Itse "kierteisen banaanipotkun" jo saanut, BX:stä molemmat kyljet sisään....Eikä oma syy mitenkään, paitsi se, että ylipäänsä olin siihen aikaan liikenteessä. Töistä palaavana. Sitä on oppinut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 03 Marras 2013, 01:56 
Kultainen Wartburg
Kultainen Wartburg
Avatar

Liittynyt: 30 Loka 2010, 19:59
Viestit: 676
Paikkakunta: Pietarsaari
Sitä minä ihmettelen, miksei vaihdelaatikko ole etuistuimien välissä. Minusta kyllä Warren turvallisuus kolareissa on hyvä aikansa nähden. Löytyyhän vielä vähän tilaa etupenkeillä istuville. Ja minusta etuosa on toiminut melko hyvin puristusvyöhykkeenä. Ja takapuoli on puristettu kasaan kuten nykyaikaisen auton. Vanhoissa autoissa moottori tuli matkustamoon.

_________________
Kun tiedät kaiken, olet varmasti ymmärtänyt jotain väärin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 04 Marras 2013, 14:27 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 2006
Paikkakunta: Global
Lisää mällejä. Ensimmäisessä kuvassa on varmaan tullut myös lähtö...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 05 Marras 2013, 12:14 
Etuoikeutettu kansalainen
Etuoikeutettu kansalainen
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2010, 08:29
Viestit: 241
mettään meni


_________________
Mit sozialistischem Gruß!!!
Trabant 601 -86. Anhänger HP 500.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 11:00 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 2006
Paikkakunta: Global
313 mennyt ympäri(?). Ratti aika pahassa asennossa...

Kuva

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 16 Joulu 2013, 00:13 
Site Admin
Site Admin
Avatar

Liittynyt: 26 Loka 2010, 00:46
Viestit: 2006
Paikkakunta: Global
Kuva

Kai tämäkin on jonkin sortin mälli... :roll:

_________________
WarreTeam.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 16 Joulu 2013, 11:04 
IFA-kombinaatin jäsen
IFA-kombinaatin jäsen

Liittynyt: 20 Kesä 2013, 20:26
Viestit: 297
Ei koske Warrea, vaan VW1500S porrasperää. Kyllä sekin lyttääntyi, kun Comet:lla yli, liikennetapahtumana, joskus 60-luvulla, Suomessa. En itse ollut sauvoissa, mutta vaunussa. Vaikea sanoa autojen lyttääntymisenvastustamiskestävyydestä, koska Comet painoi n. puolet T-72:sta?. Oli myös VW:n kuskilla tuuria, kun oli vöittä. Pääsi hantinpuolelle heittäytymään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warren turvallisuus kolareissa
ViestiLähetetty: 16 Joulu 2013, 22:35 
Aktivisti
Aktivisti

Liittynyt: 23 Syys 2013, 20:57
Viestit: 19
Turhaa Warrea on mollata. Volvoa, Saabia ja Mersua lukuunottamatta melkolailla kaikki autot 90-luvulle asti olivat melko turvattomia.
Nykyään tuntuu olevan vaatimuksena rekan alleajo kestävyys. Tietysti se on tälläisellä mieltä ylentävää ajaa, voi keskittyä muuhun kuin ajamiseen, etenkin kun kasko on kunnossa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/12   [ 117 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com