Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
311 akselipainot http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=11039 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | jarvite [ 31 Loka 2017, 11:51 ] |
Viestin otsikko: | 311 akselipainot |
onko tiedossa valmistajan antamat maksimi akselipainot 311 ja 312 Wartburgiin? Kokonaispainot löytynee rekisteriotteesta, kiinnostaa nekin? |
Kirjoittaja: | VHRD [ 01 Marras 2017, 23:25 ] |
Viestin otsikko: | Re: 311 akselipainot |
katoppa tuolta jos oikein osasin ehtiä: http://otto-schinke.de/epages/3e57658a- ... s/90029309 vorn eessä ja hinten takana |
Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 02 Marras 2017, 10:39 ] |
Viestin otsikko: | Re: 311 akselipainot |
Mielenkiinnosta kysyn, mihin tällaista tietoa tarvitaan? Toivottavasti ei peräkärryn vamistukseen |
Kirjoittaja: | hara [ 02 Marras 2017, 11:16 ] |
Viestin otsikko: | Re: 311 akselipainot |
mielikuvittelin 312/353 takapäätä kärryksi....Voisin kuvitella tyttärenpoikani Liekin sanovan:"aika erikoinen kärry"....Kyllä luulen pojilla nyt olevan jotakin muuta mielessä. |
Kirjoittaja: | jarvite [ 05 Marras 2017, 23:17 ] |
Viestin otsikko: | Re: 311 akselipainot |
Kiitos. Ei peräkärryä. Ihan vain alustavasti ja huvikseni suunnittelen uutta tekniikkaa vanhaan koppaan. |
Kirjoittaja: | vanhawarristi [ 20 Helmi 2018, 00:19 ] |
Viestin otsikko: | Re: 311 akselipainot |
353:n taka-akselisto on peräkärryssäni. Lyhennetyin Tourist.-jousin. Rakennettu -82. Hyvä puoli siinä, että mahdolliset kananmunat pysyisivät kyydissä ehjinä. Niin hyvä jousitus. Huono puoli se, että joustoa on kuormasta riippuen. Siten kärry kaasujousisitikan koukussa, lastattuna saattaa olla hieman painuksissa. Kärry myös kallistelee jonkin verran. Pitäisikin laittaa jämäkämpää kallistusvaimenninta. Hyvä puoli myös se, että pyörän napalaakeriin sopii myös etukeskiönapa. On siis aivan sama, kumpaa käyttää. Kokonaan toinen asia on, hyväksytäänkö enää itse tehtyjä kärryjä. |
Kirjoittaja: | Warre 1000 [ 20 Helmi 2018, 07:33 ] |
Viestin otsikko: | Re: 311 akselipainot |
Pitkää omavalmisteistä kärrystä kiinni. Uskon omavalmisteinen peräkärryn nykyään tarvii tyyppihyväksynnän. Sen takia jotkut ostavat vanhan kärryn ja "kunnostaa sitä" käyttämällä vanhan aisan tai vähintään vanhan tyyppikilven uudessa kärryssä. Sitten voi olla vaikeata selittää miten kärry kasvoi pituutensa kunnostaessa. Viagra-selitystä ei menee läpi;-) |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |