Eli toisinsanoen kotelossa pitäisi olla 2 peltiväliseinää, joissa on sivuilmaletkujen aukot. Puuttuu, on siis ilman ohjauspeltejä? Ikkunaanpuhallusaukossa pitäisi olla ainakin 2 peltistä, kolmionmuotoista palaa, jotka pitävät aukon kuosissaan ja ohjaavat ilmaa. Eli toisessa sivukanavassa lämppärimoottorin nopeudenalennusvastus. Joskus laitoin koteloon sopivan Nissan Cherryn flektin. Sai sopimaan hyvin ja oli vähän tehokkaampi. Tosin tämän teho ei täysin hyödyntynyt, koska kenno on imupuolella ja flektin imuteho ei kestä imuvastusta. Sama koskee alkuperäistä flektiä. Kotelo työpöydällä, kyllä lähtee. Eli Nissanin nopeudensäädön tein trankuilla, 2 kpl 2N3055 rinnan, jäähdytettyinä ja säätö 4-asentoisella valintakytkimellä, erisuuruisin etuvastuksin. Eli-apusanaturhakkeita siksi, kun tunnut pitävän niistä.
