Muistelen käytetyn jäykkää rasvaa. Sellaista tuntuisi olevan levyjarrusatuloiden varsinainen liukutappirasvakin. Katkojan herkkä liikkuminen on hyvä varmistaa paikat rasvattomiksi putsattun, jousikin avattuna. Mitä tulee koskettimien putsaukseen, niin laatu siinäkin kannattaa. Kosketinpinta pitää hioa siten, että kiinniollessa kosketus on tasainen*, koko pinta-alalta. Hionnan jälkeen kontaktipinnan kiillotus** on tärkeä, sen jälkeen huolellinen putsaus. Hionnan, viilauksen jäljiltä karkeaksi jäänyt kontaktipinta palaa nopeammin. *Siksi ei ole hyvä viilata millin, kahdenpaksuisella, paikallaan, molemmin puolin samalla. Siinä tulee kalteva pinta, vain yhdestä reunasta yhdistävä.**Vaikkapa jollain entisellä veitsellä, sen ei-terävällä särmällä.
Tässä nyt on vähän hifistelyn makua, mutta jos hyvin tekee....Kyllä, koskettimet tiedän.
