| Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
| DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=11767 |
Sivu 1/2 |
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 05 Maalis 2026, 17:13 ] |
| Viestin otsikko: | DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
![]() Tervetuloa kurkistamaan menneisyyden pyörteisiin DDR-ajoneuvot kokoontuvat -tapahtumassa! Kyseessä on todellinen DDR-kulkupelien Woodstock, joka järjestetään Keuruun Nyyssänniemessä 21.-23.7.2026. Tähän seikkailuun osallistumiseen et tarvitse passia, viisumia tai valuutanvaihtoa - riittää että saavut paikalle hyvällä fiiliksellä! Ota siis suunnaksi Keuruu ja valmistaudu tapahtumaan, jossa historia pärisee, pellit helisevät ja hymy on herkässä. Nähdään Nyyssänniemessä! Ohjelma: 21.7. - Saapuminen iltapäivän aikana, vapaata seurustelua - 18.00 - 21.00 Sauna (naiset 18-19, miehet 19-21) - 21.00 -> Makkaran paistoa ja vertaistukea 22.7. - 09.00 Tapahtuman aloitus - 10.00 Suositeltu saapumisaika tapahtumaan päiväkävijät - 11.00 Lounas seisovasta pöydästä (omakustanteinen, hinta tarkennetaan myöhemmin) ja yleistä seurustelua - 12.00 Lähtö vierailukohteeseen (Vierailukohde 15€/hlö. Liput myydään Warreteamin infopisteestä keskiviikkona 9-11. Matka tehdään museojunalla, joka ei ole esteetön. Vierailukohde perillä ei ole esteetön) - n. 14.00 Paluu Nyyssänniemeen - n. 15.30 Suuri tietokilpailu alkaa - n. 16.30 Vapaata seurustelua ja kalustoon tutustumista / kaluston esittelyä - 17.30 Tietokilpailun tulosten ja palkintojen jako - 18.00-21.00 Sauna (naiset 18-19, miehet 19-21) - 21.00 -> Makkaranpaistoa, sosiaalista seurustelua ja jälkipeliä 23.7. - Wartburg lipun lasku - Kotiin lähtö tilanteen niin salliessa Majoitus: Nyyssänniemen leirintäalueella voit majoittua mökissä, AuroraHut iglussa, Tentsile puumajoitteissa, teltassa, matkailuautolla tai matkailuvaunulla. Majoitus varausjärjestelmän kautta. Varaa heti! http://www.nyyssanniemi.fi/ Ruokailu: Aamupala 22.7. klo 0900 -1100: Kahvi, tee. täytetty sämpylä. mehu ja jugurtti. 8€/hlö Ruokailu Ke 22.7. klo 1100: Kinkkukiusaus, vihersalaatti, leivät, vesi ja mehu. 14,90€/hlö Aamupalabufee 23.7. klo 0900 (Varattava etukäteen keskiviikkona): Kahvi, tee, kananmuna ja pekoni, leipälajitelma, leikkeleet, kurkku ja tomaatti, suolakurkku, puuro ja jugurtti, hedelmiä. 16€/hlö Lisätietoja DDR-ajoneuvot kokoontuvat -tapahtumasta antavat myös: Warre-Team, sähköpostilla: postmaster@warreteam.com Warre-Team, puhelimella: Atro Jaako p. O4O-8294223
|
|
| Kirjoittaja: | hara [ 06 Maalis 2026, 11:41 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Tulevaisuuteen uskoen: Mökki varattu ja maksettu.
|
|
| Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 06 Maalis 2026, 19:44 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Minkä numeron valitsit mökeistä, vai Igluunko menette? Varasin 1. mökin ja Iippo ilmeisesti 2. Huomioikaa, että alarivi on 1-11 ja ylärivi 12-23. Varailkaa myös ylärivistä, niin saadaan mökit lähelle pelipaikkoja. Varausjärjestelmä kyllä näyttää sijainnin ja varausjärjestelmän kautta toivoivat varauksia. |
|
| Kirjoittaja: | hara [ 07 Maalis 2026, 12:27 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Meille on varattuna mökki 3. En sen enempiä arponut, otin het ekan vapaan. Iglu tietysti olisi nuorelle parille sopiva .
|
|
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 07 Maalis 2026, 21:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Täydennetty vierailukohteen, ruokailun ja majoituksen tietoja. |
|
| Kirjoittaja: | mikaaulin [ 07 Maalis 2026, 22:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Varasin mökin Nyyssänniemestä 21.- 23.7.2026 Mökit varustettu 4 vuoteella ja tulen yksi, että tilaa olisi Mika Aulin IFA F9 Puh 0405540719 |
|
| Kirjoittaja: | sami_k [ 08 Maalis 2026, 22:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Mökki myös varattu, näyttäisi että tällä kertaa lapsillekkin löytyy uimapaikka vähä lähempää kuin viime vuonna |
|
| Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 12 Maalis 2026, 11:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
sami_k kirjoitti: Mökki myös varattu, näyttäisi että tällä kertaa lapsillekkin löytyy uimapaikka vähä lähempää kuin viime vuonna Viime vuoden tapahtuma sattui laskuveden aikaan. |
|
| Kirjoittaja: | Toveri Sladimir [ 12 Maalis 2026, 11:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Laittakaa tosiaan tänne viestiä, jos haluatte jakaa majoitusta. Pieniä nuo mökit ovat, mutta kahdelle varsin riittäviä. Neljäkin näissä nukkuu, kunhan kotiintuloajat ovat porrastettuja. Eikä tuonne mennä mökin takia, vaan hyvän seuran takia. |
|
| Kirjoittaja: | pyhimys [ 09 Touko 2026, 14:22 ] |
| Viestin otsikko: | Re: DDR-Ajoneuvot kokoontuvat Keuruulla 21.-23.7.2026 |
Mökki nro 14 varattu… pärjätään jo pinemmällä mökillä kun vanhemmat tyäret on kesätöissä |
|
| Sivu 1/2 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|