| Wartburg & Trabant Forum http://www.warreteam.com/forum/ |
|
| Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=10649 |
Sivu 3/3 |
| Kirjoittaja: | hara [ 24 Kesä 2020, 11:21 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? |
Toveri Sladimir kirjoitti: Hyvä, että täällä on muitakin parjattuja rallimiehiä. Voidaan yhteisrintamassa upottaa nämä ralliautoilun vastaiset piipittäjät Manso-jokeen
|
|
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 11 Elo 2020, 00:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? |
![]() Viime perjantaina oli Stadin Cruising Night. Itä kohtasi lännen |
|
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 11 Elo 2021, 13:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? |
Volvo L38545 vm.1960. Ollut uutena Paakkilan asbestikaivoksen kaivosautona. Kuva linkitetty Warremiehen puolesta. |
|
| Kirjoittaja: | pyhimys [ 05 Kesä 2022, 20:49 ] | |||||
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? | |||||
pyhimys kirjoitti: Ja onha sitä tällainenkin. Isälleni teen, vaikka minun nimissä tuo onkin... Tämä alkaa valmistumaan… kohta pääsee taas rakentamaan ddr kalustoa.
|
||||||
| Kirjoittaja: | pyhimys [ 05 Kesä 2022, 20:50 ] | |||
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? | |||
Ja par sisäkuvaa
|
||||
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 06 Tammi 2026, 17:51 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? |
Vaikka ei olisi ehkä pitänyt, niin ostin tovi sitten itsellni synttärilahjaksi taas lisää kalustoa... Potilas on vm.1968 Mustang 302 HT Coupe, alkuperäinen Suomi-auto, deluxe-paketilla, tehostetuilla levyjarruilla ja ohjaustehostimella (joka on myöhemmin päivitetty Borgesonin tehostimeen). Moottoria (5.0l V8) on tehostettu miedolla nokalla, 4 kurkkuisella kaasarilla ja vapaammalla putkistolla. Koko historia on hienosti dokumentoitu ja Musse on ollut mm. vaihtoautona isälläni vuonna 1972 Turun Valliautossa ja on varmasti ollut siihen aikaan aika tykki. Historian kaaressa auto on ollut välillä vihreä ja välillä metallin sininen. 80-luvulla siihen tehtiin ajanmukaiset hot rod-tööttäykset sivuputkilla ja persettä nostettiin taivaisiin. 2000-luvulla auto on päässyt takaisin alkuperäiseen Wimbledon white -väriin ja olen mm. sen sisustan rakentanut kokonaan uudelleen viime talvena. Auto on nyt aika kivassa kunnossa ja se museorekisteröitiin kesällä 25. Aina tietysti on jotain parannettavaa ja mukavaahan se on, että talvelle on tekemistä. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Kirjoittaja: | pyhimys [ 09 Tammi 2026, 22:32 ] | |||
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? | |||
Siistin näköinen poni. Itsellä tuli vaihdettua viime keväänä E9 kori E24 koriin. M635 csi -85
|
||||
| Kirjoittaja: | warreteam.com [ 13 Tammi 2026, 20:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? |
No nyt on kyllä maukas 'jeesus' coupe ja BBS:t alla! Konehuoneesta se kyllä vielä kaipaa kuvaa...
|
|
| Kirjoittaja: | pyhimys [ 14 Tammi 2026, 08:18 ] | ||
| Viestin otsikko: | Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi? | ||
Siellä majailee M88-3:n.
|
|||
| Sivu 3/3 | Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|