Wartburg & Trabant Forum
http://www.warreteam.com/forum/

Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?
http://www.warreteam.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=10649
Sivu 3/3

Kirjoittaja:  hara [ 24 Kesä 2020, 11:21 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Toveri Sladimir kirjoitti:
Hyvä, että täällä on muitakin parjattuja rallimiehiä. Voidaan yhteisrintamassa upottaa nämä ralliautoilun vastaiset piipittäjät Manso-jokeen :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: 8-) :smileyg:

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 11 Elo 2020, 00:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Kuva

Viime perjantaina oli Stadin Cruising Night. Itä kohtasi lännen :tykkään:

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 11 Elo 2021, 13:17 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Kuva

Volvo L38545 vm.1960. Ollut uutena Paakkilan asbestikaivoksen kaivosautona. Kuva linkitetty Warremiehen puolesta.

Kirjoittaja:  pyhimys [ 05 Kesä 2022, 20:49 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

pyhimys kirjoitti:
Ja onha sitä tällainenkin.
Isälleni teen, vaikka minun nimissä tuo onkin... :roll:


Tämä alkaa valmistumaan… kohta pääsee taas rakentamaan ddr kalustoa.

Liitteet:
652B560F-EAF3-44FD-93EB-89DAF188A391.jpeg
652B560F-EAF3-44FD-93EB-89DAF188A391.jpeg [ 34.82 KiB | Katsottu 21268 kertaa ]
4CAFADED-6560-4552-AE68-2018B19BD5C2.jpeg
4CAFADED-6560-4552-AE68-2018B19BD5C2.jpeg [ 34 KiB | Katsottu 21268 kertaa ]
C02F0655-CE82-4EFE-BA37-EF6AF74DB407.jpeg
C02F0655-CE82-4EFE-BA37-EF6AF74DB407.jpeg [ 35.24 KiB | Katsottu 21268 kertaa ]
08A14AE2-D018-4FA1-B704-2CA8F505DDCB.jpeg
08A14AE2-D018-4FA1-B704-2CA8F505DDCB.jpeg [ 35.43 KiB | Katsottu 21268 kertaa ]

Kirjoittaja:  pyhimys [ 05 Kesä 2022, 20:50 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Ja par sisäkuvaa

Liitteet:
1944BC39-D685-4CDB-B29F-3FE0415BAAE3.jpeg
1944BC39-D685-4CDB-B29F-3FE0415BAAE3.jpeg [ 27.65 KiB | Katsottu 21268 kertaa ]
DC6F10F4-723A-4F94-9465-BC2F832B23C2.jpeg
DC6F10F4-723A-4F94-9465-BC2F832B23C2.jpeg [ 27.86 KiB | Katsottu 21268 kertaa ]

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 06 Tammi 2026, 17:51 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Vaikka ei olisi ehkä pitänyt, niin ostin tovi sitten itsellni synttärilahjaksi taas lisää kalustoa... :vihellys:

Potilas on vm.1968 Mustang 302 HT Coupe, alkuperäinen Suomi-auto, deluxe-paketilla, tehostetuilla levyjarruilla ja ohjaustehostimella (joka on myöhemmin päivitetty Borgesonin tehostimeen). Moottoria (5.0l V8) on tehostettu miedolla nokalla, 4 kurkkuisella kaasarilla ja vapaammalla putkistolla. Koko historia on hienosti dokumentoitu ja Musse on ollut mm. vaihtoautona isälläni vuonna 1972 Turun Valliautossa ja on varmasti ollut siihen aikaan aika tykki. Historian kaaressa auto on ollut välillä vihreä ja välillä metallin sininen. 80-luvulla siihen tehtiin ajanmukaiset hot rod-tööttäykset sivuputkilla ja persettä nostettiin taivaisiin. 2000-luvulla auto on päässyt takaisin alkuperäiseen Wimbledon white -väriin ja olen mm. sen sisustan rakentanut kokonaan uudelleen viime talvena. Auto on nyt aika kivassa kunnossa ja se museorekisteröitiin kesällä 25. Aina tietysti on jotain parannettavaa ja mukavaahan se on, että talvelle on tekemistä. :happy 2:


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kirjoittaja:  pyhimys [ 09 Tammi 2026, 22:32 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Siistin näköinen poni.

Itsellä tuli vaihdettua viime keväänä E9 kori E24 koriin.
M635 csi -85

Liitteet:
20250521_152632493_iOS.jpeg
20250521_152632493_iOS.jpeg [ 632.53 KiB | Katsottu 3351 kertaa ]
20250521_152641019_iOS.jpeg
20250521_152641019_iOS.jpeg [ 462.51 KiB | Katsottu 3351 kertaa ]

Kirjoittaja:  warreteam.com [ 13 Tammi 2026, 20:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

No nyt on kyllä maukas 'jeesus' coupe ja BBS:t alla! :W: Konehuoneesta se kyllä vielä kaipaa kuvaa...

Kirjoittaja:  pyhimys [ 14 Tammi 2026, 08:18 ]
Viestin otsikko:  Re: Muut harrasteautot Wartburgin lisäksi?

Siellä majailee M88-3:n.

Liitteet:
20250521_152708966_iOS.jpeg
20250521_152708966_iOS.jpeg [ 481.97 KiB | Katsottu 3210 kertaa ]

Sivu 3/3 Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/